جدایی مدیر محبوب پرسپولیس و یک دنیا حرف

مدیرعامل پرسپولیس از سمتش استعفا کرده، آیا نزدیکان او را منصرف می‌کنند؟

جعفر سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس از سمتش استعفا کرده، اما هنوز به طور رسمی در این‌خصوص چیزی منتشر نشده است.

در آبان ۱۳۹۹ بود که وزارت ورزش و جوانان تصمیم به برکناری مهدی رسول‌پناه و انتخاب جعفر سمیعی به عنوان جانشین او در پست مدیرعاملی گرفت و حالا با توجه به حضور وزیر جدید، به نظر می‌رسد تغییرات در باشگاه پرسپولیس به حالت اجتناب‌ناپذیر رسیده است.

جعفر سمیعی که از تمایل حمید سجادی برای انتخاب مدیرعاملی جدید اطلاع دارد، استعفای خود را به وزیر ورزش تحویل داد که این موضوع شب گذشته در برنامه ویژه خبری از سوی وزیر ورزش تأیید شد و او مخالفتی را با این استعفا نشان نداد.

این در شرایطی است که نزدیکان سمیعی در پرسپولیس به دنبال حفظ او در این باشگاه هستند. ابراهیم شکوری عضو هیأت مدیره پرسپولیس و سخنگوی باشگاه در مصاحبه‌ای گفته که اگر سمیعی جدا شود، او نیز سمتش را ترک می‌کند. همچنین سمیعی خودش هم واکنشی به این موضوع نداشته است.

با این حال، اما باید کار جعفر سمیعی و تیم مدیریتی او در پرسپولیس را تمام‌شده دانست و شمارش معکوس را برای حضور فردی جدید در پست مدیرعاملی به راه انداخت؛ شمارشی که احتمالا نتیجه آن بازگشت یکی از مدیران سابق به ساختمان باشگاه خواهد بود.

اگرچه شایعاتی پیرامون مذاکره با مهدی محمدنبی و حبیب کاشانی وجود داشت، اما به نظر می‌رسد انتخاب وزارت ورزش، علی‌اکبر طاهری است. مدیرعاملی که پس از ورود برانکو ایوانکوویچ به ایران به مدت دو سال هدایت باشگاه را برعهده داشت و قرمزها به جز یک محرومیت نقل و انتقالاتی، روزهای خوبی را در دوره او تجربه کردند.

طاهری که با وزیر ورزش قبلی رابطه چندان خوبی نداشت، پس از لیگ شانزدهم جای خود را به معاونش حمیدرضا گرشاسبی داد و پس از آن به عنوان یک آلترناتیو همیشگی برای مدیریت باشگاه باقی ماند و حتی سال گذشته شنیده‌هایی مبنی بر بازگشت او به صندلی مدیرعاملی باشگاه وجود داشت که هرگز محقق نشد.

به هر صورت با توجه به اینکه روابط نزدیک و برخی توصیه‌ها در انتخاب مدیران استقلال و پرسپولیس تأثیرگذار است تا انتخاب نهایی هیچ‌کس نمی‌تواند از حضور خود در این پست مطمئن باشد، ضمن اینکه چه‌بسا انتخاب‌های عجیبی که در دوره قبلی رقم خورده و شاید باز هم در به همان پاشنه بچرخد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.