اعتراف برادران سارق به سرقت ۴۵۰ دوربین مداربسته

بر اساس نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است

دو برادر سارق پس از دستگیری به ۴۵۰ سرقت دوربین‌های مداربسته اماکن خصوصی اعتراف کردند. پلیس شیراز از کسانی که دوربین مداربسته‌شان به سرقت رفته، خواست تا به کلانتری مراجعه کنند.

در پی وقوع سرقت چند دوربین‌ مداربسته در اماکن خصوصی در سطح شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، درنهایت مأموران کلانتری «گل سرخ» شیراز مخفیگاه سارقان را شناسایی کردند. آنها پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی غافلگیرانه دو سارق را که برادر بودند، دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه این سارقان، مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل دوربین مداربسته، اشیای عتیقه، ضبط خودرو، پنل آیفون تصویری و انواع لباس‌های مردانه و زنانه کشف شد. سارقان در تحقیقات تکمیلی به ۴۵۰ سرقت دوربین مداربسته و اماکن خصوصی در سطح شهرستان شیراز اعتراف کردند.

سرهنگ فرج شجاعی، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، با اعلام این خبر گفت: «بر اساس نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه مکشوفه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است. کسانی که طی یک سال گذشته از آنان اموالی نظیر دوربین مداربسته به سرقت رفته است، برای پیگیری به کلانتری «گل سرخ» در میدان گل سرخ شیراز مراجعه و به شناسایی اموال خود اقدام کنند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.