داستان شاهزاده‌ها؛ از سعودی تا ولز!

کیوسک: مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان، یکشنبه 5 سپتامبر 2021

شماره یکشنبه دیلی‌اکسپرس به ناآرامی‌های درون‌حزبی محافظه‌کاران انگلیس اشاره کرده و نوشته: نخست‌وزیر با فشارهای نمایندگان مجلس بر سر افزایش مالیات، حقوق بازنشستگی، مراقبت‌های اجتماعی و مهاجرت غیرقانونی مواجه است. داستان اصلی تایمز هم حمایت از شاهزاده ولز است؛ کسی که به نوشته این روزنامه روز شنبه به دلیل ادعای یک سرمایه‌دار سعودی مبنی بر اهدای بیش از 1.5میلیون پوند به خیریه‌های پادشاهی بریتانیا استعفا داد.

اکسپرس

شماره یکشنبه دیلی‌اکسپرس به ناآرامی‌های درون حزبی محافظه‌کاران انگلیس اشاره کرده و نوشته: نخست‌وزیر با فشارهای نمایندگان مجلس بر سر افزایش مالیات، حقوق بازنشستگی، مراقبت‌های اجتماعی و مهاجرت غیرقانونی مواجه است.

نمایندگان حزب محافظه‌کار که در این منطقه کرسی دارند، هشدار دادند که اگر دولت مالیات‌ها را افزایش دهد و حمایت سه‌گانه از حقوق بازنشستگی دولت را کنار بگذارد، دستاوردهای این گروه به خطر می‌افتد.

تایمز

داستان اصلی تایمز حمایت از شاهزاده ولز است، کسی که به نوشته این روزنامه روز شنبه به دلیل ادعای یک سرمایه‌دار سعودی مبنی بر اهدای بیش از 1.5میلیون پوند به خیریه‌های پادشاهی بریتانیا استعفا داد.

مایکل فاوست به طور موقت از سمت عضویت در مدیریت بنیاد شاهزاده کنار رفته است؛ با این ادعا که مبارک بن محفوظ هزاران پوند به افرادی که با شاهزاده چارلز ارتباط دارند، پرداخته است. آنها به تاجر سعودی گفته‌اند که می‌توانند افتخار کسب کنند.

سخنگوی بنیاد شاهزاده به روزنامه می‌گوید این سازمان در حال بررسی این اتهامات است.

 

دیلی‌میل

شماره روز یکشنبه دیلی‌میل به تحقیق درباره دستیار شاهزاده چارلز پرداخته است. این روزنامه می‌گوید که فاوست در نامه‌ای گفته بود که موسسه خیریه خرسند و مایل است از نفوذ خود برای کمک به سرمایه‌دار سعودی استفاده کند. این در حالی است که دیلی‌میل  از فاوست به عنوان مورد اعتمادترین دستیار شاهزاده یاد می‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.