ماجراهای ترانه، پیمان و نوید محمدزاده!

سعید روستایی یک بار دیگر پشت دوربین می‌رود

شهروندآنلاین: ساعاتی پیش رسانه‌های سینمایی از قطعی‌شدن تولید فیلم جدید سعید روستایی خبر دادند. طبق این اخبار کارگردان فیلم‌های «ابد و یک روز» و «متری شیش‌و نیم» تا چند وقت دیگر فیلم جدیدش را جلوی دوربین خواهد برد. این پروژه که مانند دو فیلم اول سعید روستایی یک درام اجتماعی است، طی هفته‌های آینده در تهران کلید خواهد خورد.

همکاری ترانه، پیمان و نوید

در هفته‌های اخیر، از زمانی که خبر ساخته‌شدن فیلم جدید سعید روستایی رسانه‌ای شده؛ اخبار و شایعات مختلفی درباره سازندگان، عوامل، داستان، بازیگران و البته زمان قطعی آغاز فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است. ازجمله خبرآنلاین که آن‌ گونه که این خبرگزاری گزارش داده سعید روستایی در فیلم جدیدش از یک گروه بازیگران پرستاره و جذاب استفاده خواهد کرد. بنا بر این گزارش ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و سعید پورصمیمی به عنوان اعضای اصلی گروه بازیگران فیلم تازه‌ سعید روستایی این کارگردان را در ساخت سومین فیلم کارنامه‌اش کمک خواهند کرد.

برادران لیلا

گزارش‌ها و اخبار منتشرشده حکایت از این می‌کنند که فیلم جدید سعید روستایی با نام «برادران لیلا» ساخته خواهد شد. فیلمی که بعد از مدت زمان نسبتا زیادی که از اکران آخرین فیلم سعید روستایی می‌گذرد، با هدف تکرار موفقیت‌های «متری شیش‌ونیم» (و البته «ابد و یک روز» که هر دو حواشی و البته موفقیت‌های بسیاری داشتند و این دومی جایزه مردمی را نیز از جشنواره فیلم فجر گرفت) جلوی دوربین خواهند رفت.

شایعاتی درباره لیلا

در روزهای اخیر اخبار، شایعات و گمانه‌زنی‌های پرشماری درباره «برادران لیلا» فیلم جدید سعید روستایی در فضای‌مجازی به انجام رسیده است. طبق این اخبار گفته می‌شود که بازیگرانی مثل نوید محمدزاده و پیمان معادی که در دو فیلم اول روستایی حضور داشتند، در «برادران لیلا» نیز حضور خواهند داشت. در روزهای ابتدایی انتشار خبر آغاز پیش‌تولید فیلم جدید سعید روستایی، اخباری مشابه درباره سومین همکاری مشترک این کارگردان جوان با پریناز ایزدیار نیز به گوش می‌رسید که البته خیلی زود این اخبار و شایعات جای خود را به حضور بازیگرانی دیگر در فیلم «برادران لیلا» دادند؛ از جمله ترانه علیدوستی که گفته می‌شود مشتاق است برای اولین بار همکاری با سعید روستایی را نیز تجربه کند.

لیلا کیست؟

درباره اینکه نقش اصلی فیلم جدید سعید روستایی را چه کسی بازی خواهد کرد، شایعات مختلفی مطرح شده است. یکی از پرتکرارترین و البته موثق‌ترین اخبار در این زمینه حکایت از حضور ترانه علیدوستی در این نقش می‌کند که با توجه به سابقه ترانه در ایفای نقش‌هایی با پیشینه و طبقه اجتماعی مشابه می‌تواند به شاه‌نقشی دیگر در کارنامه این بازیگر تبدیل شود.
به هر حال با نگاهی حتی گذرا و سرسری به دو فیلم قبلی روستایی می‌توان به جرأت، یا دست‌کم با احتمال بالایی گفت که نقش لیلا در این فیلم، دختری از طبقه پایین اجتماع خواهد بود. طبقه‌ای که ترانه علیدوستی از اولین حضورش در دنیای سینما به این سو به‌کرات ایفا کرده و دست‌ کم در همکاری با کارگردانانی چون رسول صدرعاملی، اصغر فرهادی و… به دستاوردهای درخوری هم رسیده است. این فاکتور شانس ترانه علیدوستی را برای گرفتن نقش لیلا بالاتر هم می‌برد.

در کنار لیلا

اما یکی دیگر از همکاری‌های قطعی این فیلم را می‌توان همکاری روستایی با نوید محمدزاده دانست که به احتمال زیاد نقش مقابل ترانه علیدوستی را بازی خواهد کرد.

البته پیگیری‌های رسانه‌ای حکایت از این می‌کنند که حضور این دو بازیگر اگر چه به احتمال بالایی تا چند روز دیگر قطعی خواهد شد، اما به هر حال هنوز قطعی نشده است؛ مثل پیمان معادی که او نیز هنوز قرارداد همکاری با سعید روستایی را امضا نکرده و پس از بازگشت به ایران تصمیم قطعی را در این زمینه خواهد گرفت.

سومین همکاری ارگانی

سعید روستایی که اولین فیلمش را به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و دومی را هم با تهیه‌کنندگی جمال ساداتیان جلوی دوربین برده، حالا گفته می‌شود که این بار در سومین فیلم کارنامه‌اش با جواد نوروزبیگی همکاری خواهد کرد. نوروزبیگی در سال‌های اخیر تهیه‌کننده فیلم‌هایی مانند «بی‌همه چیز»، «عنکبوت»، «کشتارگاه»، «مارموز»، «زهرمار» و «خون شد» بوده است.

آخرین خبر

اما خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی این پروژه عنوان کرده که قرار است بعد از برگشت پیمان معادی به ایران و قطعی‌شدن حضور بازیگران مورد نظر کارگردان دورخوانی «برادران لیلا» آغاز شود. گفتنی است که دیگر مراحل پیش‌تولید این فیلم، ازجمله تست‌های گریم و لباس آغاز شده است.

روابط عمومی «برادران لیلا» همچنین اعلام کرده که فیلم «متری شیش‌ونیم» در نقاط مختلف اروپا از جمله فرانسه اکران موفقی داشته و با واکنش مثبت منتقدان نیزمواجه شده است.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.