جادوگر فوتبال، تنیسور حرفه‌ای شد

علی کریمی که مدت زیادی است از فوتبال دور شده، به زودی در جام دیپلمات‌های تنیس شرکت می‌کند

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در روزهای دوری از فوتبال، تنیس را خیلی حرفه‌ای دنبال می‌کند و قرار است در یک تورنمنت رسمی هم حاضر شود.

در ماه‌های اخیر کسانی که در باشگاه آرشا رفت و آمد دارند، احتمالا علی کریمی را در زمین تنیس رویت کرده باشند. ستاره سابق فوتبال ایران که چند روز قبل پیشنهاد سرمربیگری تراکتور را نپذیرفت، علاقه شدیدی به تنیس پیدا کرده و خیلی حرفه‌ای‌تر از قبل این رشته را دنبال می‌کند.

رشته تنيس يكی از ورزش‌های مورد علاقه فوتباليست‌های ايرانی بوده بطوريكه از ديرباز حتی در اوج دوران فوتبال خود، تنيس را بصورت تفريحی دنبال می‌كردند .محمد دادكان، ناصر نوآموز، هادی عقيلی و بسياری ديگر از فوتباليست‌ها حتي اين ورزش را به دليل استمرار در تمرين به خوبی بازی كردند و به ورزشكاران قابلی در اين رشته تبديل شدند.

غلامحسين نوريان هم از جمله قديمی‌های فوتبال بوده كه حتی سابقه بازی در المپيك ١٩٦٤ را هم دارد، مدتی رییس فدراسیون تنیس بوده

غلامحسين نوريان هم از جمله قديمی‌های فوتبال بوده كه حتی سابقه بازی در المپيك ١٩٦٤ را هم دارد، مدتی رییس فدراسیون تنیس بوده است.

علي كريمی كه در دوران فوتبال لقب جادوگر را دريافت كرد، يكی از آخرين فوتباليست‌های تنيسی شده است كه از چند ماه گذشته در دوران فراغت از فعاليت‌های فوتبالی به صورت جدی تنيس را دنبال می‌كند و علاقمند به اين رشته شده و اين روزها تمرينات منظمی در آرشا كلاب سپری می‌كند.

بنا به گفته سرپرست دبيری فدراسيون تنيس، مسابقات تنيس جام ديپلمات‌ها از نهم تا يازدهم آبانماه در ارشا كلاب برگزار می‌شود و علي كريمی، ستاره سابق فوتبال ایران در اين رويداد كه ديپلمات‌های تنيس‌باز از سفارتخانه‌های مختلف شركت می‌كنند، حضور افتخاری خواهد داشت.

ضیا آذری، دبير فدراسيون كه برای هماهنگی امور مربوط به برگزاری جام ديپلمات‌ها به آرشاكلاب رفته بود، عصر چهارشنبه دوم مهرماه رقابتی را در يكی از زمين هاردكورت آرشا كلاب با علی كريمی سپری كرد و این دو نفر يک بازی مهيج را رودرروی هم پشت سرگذاشتند.

علي كريمي اين روزها با جديت تنيس را دنبال می‌كند و حضور افتخاری او در جام ديپلمات‌ها هم جالب توجه خواهد بود .چه‌بسا اكنون كه علی كريمی هم وارد دنيای تنيس شده به زودی شاهد رقابت جدی‌تر علی كريمی و ديگر پيشكسوتان فوتبالی در تنيس هم باشيم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.