غول‌ها یکی می‌شوند

خبری مهم در دنیای رسانه‌های هنری

سرمایه‌گذاران قدیمی‌ترین نشریات سینمایی و موسیقی دنیا تصمیم گرفته‌اند با هم ادغام شوند و غول رسانه‌ای بزرگ‌تری به وجود آورند

دو غول رسانه‌ای آمریکا با هم ادغام می‌شوند و این می‌تواند مقدمه تغییر و تحولی بزرگ در عرصه رسانه‌های هنری و سینمایی باشد.

روز گذشته روزنامه نیویورک تایمز خبر از ادغام شرکت‌های PMC  وMRC  داد. دو شرکت عمده و دو غول رسانه‌ای که یکی‌شان نشریات مهمی مانند ورایتی، رولینگ‌استونز، میوزیک بیزینس ورلد، ایندی وایر، ددلاین و آرت نیوز را منتشر می‌کند و آن دیگری هم نشریه‌های‌ هالیوود ریپورتر، بیلبورد و وایب را انتشار می‌دهد. ظاهرا شرکت جدید PMRC  نام خواهد داشت. گفته می‌شود این ادغام با هدف ایجاد تحولاتی عظیم در نشریه‌های تخصصی صنعت سینما و موسیقی و هنر صورت گرفته است.

هالیوود ریپورتر اولین نشریه روزانه سینما بود و پس از آن ورایتی از سال ۱۹۳۳ چاپ روزانه خود را آغاز کرد

گفتنی است ورایتی امسال صدوپانزدهمین ‌سال تأسیس خود را می‌گذراند و‌ هالیوود ریپورتر هم از ‌سال ۱۹۳۰ منتشر شده است. ‌هالیوود ریپورتر اولین نشریه روزانه سینما بود و پس از آن ورایتی از سال ۱۹۳۳ چاپ روزانه خود را آغاز کرد. نشریه بیلبورد از سال۱۸۹۴ صنعت موسیقی را پوشش داده و وایب هم از سال۱۹۹۳ شروع به کار کرده است. دو نشریه مهم و رقیب دنیای سینما، ورایتی و ‌هالیوود ریپورتر پس از این ادغام تحت مدیریت واحدی انتشار پیدا خواهند کرد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.