جانسون زیر‌آبی نمی‌رود!

کیوسک‌7 سپتامبر؛ مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه، 7 سپتامبر 2021

تایمز گزارش می‌دهد پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس تهدید کرده که میلیون‌ها پوند وعده داده شده به فرانسوی‌ها برای مسدودکردن گذرگاه‌های مهاجران را پس خواهد گرفت، این تهدید بعد از رسیدن تعداد بی سابقه‌ای از پناهجویان به آب‌های انگلیس اعلام شده.

نیویورک‌تایمز

گزارش اصلی نیویورک‌تایمز می‌گوید سهل‌انگاری بایدن در ایجاد ساختار سختگیرانه برای مهاجرت به آمریکا، حالا مرزهای جنوب‌غربی این کشور را با موج پناهجویان مواجه کرده است. این روزنامه در گزارش دیگری نوشته تصور دموکرات‌های آمریکا از کمک، حمایت از گهواره تا گور است. اگر این حزب مجبور باشد صورتحساب 3.5تریلیون دلاری‌اش را پرداخت کند، به تک‌تک آرایی که در کنگره دارد، نیاز خواهد داشت.

تایمز

تایمز گزارش می‌دهد پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس تهدید کرده که میلیون‌ها پوند وعده داده شده به فرانسوی‌ها برای مسدودکردن گذرگاه‌های مهاجران را پس خواهد گرفت، این تهدید بعد از رسیدن تعداد بی‌سابقه‌ای از پناهجویان به آب‌های انگلیس اعلام شده؛ این روزنامه می‌گوید وزیر کشور از اینکه تعداد محدودی از مهاجران قبل از رسیدن به آب‌های انگلیس رهگیری می‌شوند، خشمگین است، زیرا انگلیس با پرداخت بودجه 54میلیون پوند به فرانسه برای کمک به دو برابر کردن گشت‌های خود موافقت کرده بود.

 

دیلی‌اکسپرس

 

روزنامه دیلی‌اکسپرس نوشته نخست‌وزیر انگلیس «به سلاح‌های خود پایبند است» و می‌گوید همچنان به مبارزه ادامه می‌دهد و قول داده در تصمیمات سخت مالیاتی زیر‌آبی نرود.

 

گاردین

به نوشته گاردین، جانسون به نمایندگان یاغی مجلس انگلیس خواهد گفت که نمی‌توانند انتظار داشته باشند سیستم بهداشت و درمان به تنهایی بهبود یابد. این روزنامه گزارش می‌دهد نمایندگان حزب کارگر در صندلی‌های موسوم به «دیوار قرمز» معترض هستند که افزایش مالیات به این حزب ضربه می‌زند.

این روزنامه همچنین می‌گوید که مذاکرات بین بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر پروتکل ایرلند شمالی به بن‌بست رسیده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.