جم به ايران برگشت؟

آيا خبر بازگشت مهراد جم به ایران و دستگیری او در فرودگاه درست است؟

گزارش‌های رسانه‌ها از خواننده جوان پاپ که مسیر خبرسازی و جنجال را همچنان دنبال می‌کند.

شهروندآنلاین: مهراد جم، خواننده جوان موسیقی پاپ که چند ماه پیش با مهاجرت خبرسازش به ترکیه دور جدیدی از مهاجرت هنرمندان ایرانی به خارج از کشور را کلید زده بود، یک بار دیگر خبرساز شده است. بهانه خبرسازی جدید مهراد جم، اما، بازگشت او به ایران است و البته شایعه بازداشت او در فرودگاه…

بازگشت به ایران

ماجرا از پست اینستاگرامی دو روز پیش همسر مهراد جم (محسن سعیدی‌کیا) آغاز شد که گفت مهراد به دنبال بازگشت به ایران است و این اتفاق چاره‌ای جز جدایی برایشان نگذاشته است. او همچنین در استوری‌اش نوشته بود که «به خواسته مهراد جم و خانواده‌اش احترام می‌گذارم و به تنهایی پسرم را بزرگ خواهم کرد.»

حالا دو روز بعد از اعلام اولیه این ماجرا این خواننده 24 ساله با انتشار پستی اینستاگرامی از بازگشتش به کشور خبر داده است. نکته جالب اینکه خبر بازگشت او به کشور نیز مانند خبر مهاجرتش به ترکیه که سال گذشته بسیار حاشیه‌ساز شده بود، حواشی پرتعدادی را در فضای مجازی به وجود آورده است.

به عشق وطن

شماری از رسانه‌های هنری از قبیل خبرآنلاین، خبرگزاری موج، روزنامه بانی‌فیلم، انتخاب و سایت الف در این زمینه نوشته‌اند: «مهراد جم خواننده موسیقی پاپ که سال گذشته به ترکیه و سپس به انگلستان مهاجرت کرده بود، با انتشار یک عکس و متن در اینستاگرامش، از بازگشت به ایران خبر داد. ظاهرا هادی حسینی، تهیه‌کننده سابق مهراد جم در بازگشت او به کشور نقش پررنگی داشته است.»

او در حاشیه عکسی از خود در هواپیما در حال بازگشت به ایران نوشته است: «ارادت… تو این مدت خیلی سختی کشیدم …برگشتم به عشق وطن، به عشق شما… پشت ما خدا بوده همیشه …شکر خدا»…

شکستن پل‌ها

خبرآنلاین همچنین نوشته: «این خواننده که سال گذشته با مهاجرت و نوع زندگی و فعالیتش در ترکیه حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد؛ حالا در بازگشت نیز واکنش‌های پرسروصدایی در رسانه‌های اجتماعی موجب شده است.» این خبرگزاری از جمله مهم‌ترین واکنش‌هایی که به مهاجرت مهراد جم صورت گرفت، به انتقاد تند مسعود جهانی آهنگساز و همکار مهراد جم و البته انتشار گسترده شایعه همکاری این خواننده با شماری از سایت‌های شرط‌بندی اشاره کرده است. مسعود جهانی که خودش را یکی از عوامل موفقیت مهراد جم در دنیای موسیقی می‌دانست، در پی مهاجرت او به ترکیه و عدم تعهد به قرارداد کاری و دریافت دستمزد در صفحه اینستاگرامش نوشته بود: «دو ماه پیش از زندگیم حذف شدی. الان ثابت کردی که درست حذف شدی. برات روزای خوبی رو نمی‌بینم. شما قوانین کشورمونو شکوندی. دل ما رو شکوندی. قلب هوادارامونو شکوندی. دین و دنیاتو با هم فروختی. تموم پل‌ها رو خراب کردی. من فردی به این اسم در زندگیم نخواهد بود»…

بازداشت مهراد جم؟!

دقایقی پیش اما اخباری منتشر شد که حکایت از این می‌کرد که بازگشت مهراد جم هنوز به خوبی و خوشی به فرجام نرسیده و هنوز مشکلاتی در میان است.

اولین کسی که خبر از دردسرهای مهراد جم در مسیر بازگشت داد، بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی بود که روابط نزدیکی با خوانندگان دارد. او در توییتر نوشت: «طبق آخرین خبرها مهراد جم ظهر امروز 16 شهریور بلیت پرواز Qr482 قطر به تهران را داشته و قرار بود از طریق فرودگاه امام وارد ایران شود. ولی موبایلش ساعت‌هاست از دسترس خارج شده. احتمال بازداشت او در فرودگاه هست و البته احتمال دیگر هم تغییر تصمیم او برای بازگشت به ایران در لحظات قبل از پرواز است»…

شایعه بازداشت مهراد جم البته نباید بی‌ارتباط با تعقیب قضائی او باشد که زمستان پارسال بعد از مهاجرت این خواننده اعلام شده بود. «شهرآرانیوز» در آن زمان اعلام کرده بود که تهیه‌کننده مهراد جم از پیگیری قضائی خروج غیرقانونی این خواننده در شرایطی که تحت قراداد با شرکت بوده، خبر داده است. تهیه‌کننده مهراد جم همچنین اعلام کرده بود که او قانونا حق استفاده از نام هنری «مهراد جم» را ندارد.

گفتنی است که خبر بازداشت مهراد جم در حالی منتشر می‌شود که شماری از رسانه‌ها پیش از انتشار خبر بازگشت مهراد جم از بدهی چند میلیاردی او به مدیر برنامه‌اش خبر داده بودند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.