دوست برادر این بار در نقش سارق زورگیر

مجرم از روی دیوار به خانه مالباخته رفته و سرقت کرده بود

سارقی که از منزل خواهر دوستش سرقت کرده بود، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد. این سارق 30 میلیون تومان پول و طلا دزدیده بود.

شامگاه شانزدهم شهریورماه خانمی با کلانتری 174 قیام‌دشت تماس گرفت. او از سرقت منزلش توسط یکی از دوستان برادرش اعلام شکایت کرد. بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری برای بررسی موضوع در نشانی اعلامی حاضر شدند.

شاکی درباره این ماجرا گفت: «در حال استراحت در خانه بودم و خانواده‌ام حضور نداشتند. دوست برادرم از روی دیوار وارد خانه شد. با تهدید و زور کلیه طلاها، ساعت و 300میلیون ریال پول نقد را سرقت کرد و متواری شد.»

در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که متهم سابقه‌دار بوده است. او به مصرف موادمخدر اعتیاد داشت و اخیرا از زندان آزاد شده بود. او با استفاده از موتورسیکلتی سرقتی به محل سرقت مراجعه کرده بود.

در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی شد. پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات پلیسی، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد. او در همان بازجویی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» فرمانده انتظامی شهرستان ری با اعلام این خبر گفت: «موتورسیکلتی که متهم با استفاده از آن در محل سرقت حاضر شده بود، توقیف شد. متهم برای تکمیل تحقیقات پلیسی و کشف جزئیات پرونده به کلانتری قیام‌دشت انتقال یافت و تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.