کشف عجیب مورینیو در مقدونیه: دروازه‌ها کوچک بود!۰

ژوزه مورینیو این بار با ادعای کوچک بودن دروازه حریف مقدونیه‌ای تاتنهام خبرساز شد

سرمربی تاتنهام بعد از پیروزی تیمش مقابل شکندیای مقدونیه، ادعا کرد دروازه‌های استادیوم حریف 5 سانتی‌متر از نظر ارتفاع کوچک بودند!

ژوزه مورینیو که در سال‌های اخیر نامش همواره با جنجال و حاشیه عجین شده، دو سالی است که روی نیمکت تاتنهام حضور دارد و مثل همیشه چند وقت یک بار با یک اظهارنظر یا یک حرکت همه نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند.

تاتنهام که با توجه به قرار نگرفتن در بین 4 تیم برتر لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته، باید در این فصل در لیگ اروپا به میدان برود؛ البته اگر مراحل پلی‌آف را با موفقیت پشت سر بگذارد. شاگردان مورینیو پنجشنبه شب در پلی‌آف لیگ اروپا مقابل تیم شکندیای مقدونیه به برتری 3 بر یک رسید. این مربی پرتغالی بعد از برتری تیمش اما عکاسی را مقابل یکی از دروازه‌ها برد و در حالی که دستش را به سمت تیر افقی دراز کرده بود، از این عکاس خواست که از خودش عکس بگیرد.

مورینیو بعد از پایان این بازی در اینستاگرام خود با انتشار همان عکس نوشت: «دروازه‌بان به من گفت دروازه‌ها کوچک بود! وقتی ایستادم و دستم را صاف گرفتم می‌توانستم اندازه گیری کنم و واقعا چنین چیزی حقیقت داشت. وقتی با یوفا تماس گرفتیم از صحت موضوع باخبر شدیم و دروازه‌ها ۵ سانتی‌متر کوچک‌تر بودند.»

البته باشگاه شکندیا بعد از حواشی مطرح شده پیرامون این موضوع مدعی شد که هیچگونه عمدی در کار نبوده و تاتنهام نیز این موضوع را پذیرفت. در قوانین آمده که ارتفاع دروازه باید 8 فوت باشد در حالی که در مسابقه شب گذشته 7 فوت و 10 اینچ بوده است. طی ساعات گذشته اما اظهار نظر جالب مورینیو و البته عکس‌هایی که از او و دروازه‌بان تاتنهام یعنی هوگو لوریس منتشر شده، به سوژه رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.