سرقت میلیاردی از یک خانه لاکچری در کرج

دزدان 2 میلیارد پول و طلا بردند

اعضای باند سه نفره که از یک خانه لاکچری در منطقه عظیمیه کرج 20میلیارد ریال سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی البرز درباره جزئیات این سرقت گفت: «در پی وقوع یک سرقت منزل در منطقه عظیمیه کرج بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت. سارقان اقدام به سرقت مقدار زیادی طلاجات، پول نقد و ارز کرده بودند. کارگاهان در بررسی اولیه خود متوجه شدند که سارقان با استفاده از یک خودرو پژو پارس سرقتی، ابتدا آپارتمان خالی از سکنه را شناسایی کرده، سپس با شیوه توپی‌زنی وارد منزل شده بودند. آنها مقدار زیادی طلاجات، وجه نقد و ارز را از خانه به سرقت بردند. در ادامه روند تحقیقات، کارآگاهان ردپای یکی از باند‌های سارقان سابقه‌دار خانه را در این پرونده مشاهده کردند. با انجام تحقیق روی آنها متوجه شدند که متهمان سال گذشته توسط پلیس آگاهی استان دستگیر و روانه زندان شده‌اند.»

سرهنگ گودرزی ادامه داد: «بلافاصله هماهنگی قضائی انجام شد و اعضای این باند سه نفره به پلیس آگاهی استان منتقل شدند. با توجه به حرفه‌ای‌بودن آنها ابتدا منکر انجام هر گونه سرقت منزل بودند، اما با انتقال آنها به محل وقوع سرقت و بررسی دوربین موجود در آپارتمان، به ناچار با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشودند و به انجام این سرقت اقرار کردند.»

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه متهمان با صدور قرار 20میلیارد ریالی مجددا روانه زندان شدند، گفت: «تحقیقات همچنان روی این پرونده برای شناسایی مالخر اموال مسروقه ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.