عنابستانی از سرباز راهور عذرخواهی کرد

پرونده عنابستانی و سرباز راهور با رضایت طرفین مختومه شد

علی‌اصغر عنابستانی با حضور در محل کار سرباز در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، رسماً از نیروی انتظامی و سرباز راهور عذرخواهی کرد

 شهروند آنلاین:علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مجلس از سرباز وظیفه‌شناس راهور رسما عذرخواهی کرد.علی‌اصغر عنابستانی با حضور در محل کار سرباز در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، رسما از نیروی انتظامی و سرباز راهور عذرخواهی کرد.

علی‌اصغر عنابستانی، نماینده مجلس شورای اسلامی که چندی پیش به دلیل تخلف و نادیده گرفتن قانون و همچنین «تعدی به سرباز راهور» به مجازات حبس محکوم شده بود، با حضور در محل کار سرباز در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، رسماً از نیروی انتظامی و سرباز راهور عذرخواهی کرد.

پرونده عنابستانی و سرباز راهور با رضایت طرفین مختومه شد

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از مختومه شدن پرونده درگیری‌اش با سرباز راهنمایی و رانندگی با رضایت طرفین خبر داد.

«علی‌اصغر عنابستانی»  در این باره گفت: «در آن اتفاق به دلیل هُل دادن سرباز راهور به عقب، برای من قرار مجرمیت صادر شد. اگرچه همان زمان برای این رفتار اشتباه از سرباز راهور عذرخواهی کردم اما سرباز مدعی بود که سیلی خورده است.»

نماینده مردم سبزوار، جغتای و جوین در مجلس شورای اسلامی افزود: «همان موقع از او برای ادعای دروغ و توهین‌اش شکایت کردم و برای سرباز و افسر راهور قرار مجرمیت صادر شد. در نهایت هم با وساطت برخی از دوستان، از شکایت صرف‌نظر کردم و سرباز راهور نیز شکایت خود را پس گرفت و پرونده مختومه شد.»

عنابستانی خاطرنشان کرد: «برای برخی از عناوین اتهامی چون سوءاستفاده از موقعیت، تمرد، ضرب و شتم مأمور برای من قرار منع تعقیب صادر شده بود و فقط مورد هُل دادن باقی ماند که این موضوع هم با رضایت طرفین حل شده و پرونده مختومه شد.»

خودروی حامل عنابستانی چهارم بهمن ۹۹ به علت نادیده گرفتن قانون و ورود به خط ویژه اتوبوس‌های تندرو  با «عابد اکبری» سرباز راهور ناجا درگیر شده بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.