آقای خاص والیبال نشسته به آخر خط رسید

هادی رضایی سرمربی تیم والیبال نشسته از سمتش کناره‌گیری کرد

هادی رضایی سرمربی تیم والیبال نشسته ایران بعد از قهرمانی در پارالمپیک توکیو قصد جدایی کرده و به نظر می‌رسد تصمیمش جدی است.

تیم ملی والیبال نشسته ایران با نمایشی بی‌نظیر و بدون حتی یک ست باخته در تمام بازی‌های مقدماتی و مراحل حذفی، به فینال پارالمپیک 2020 توکیو راه پیدا کرد و با پیروزی در این دیدار هم چند روز قبل جام قهرمانی رقابت‌های پارالمپیک توکیو را کسب کرد.

تیم ملی والیبال نشسته را می‌توان پرافتخارترین تیم تاریخ ورزش ایران دانست که از پارالمپیک 1988 تاکنون بدون هیچ افت و خیزی همواره فینالیست بازی‌های پارالمپیک بوده و فقط در دو دوره نتوانسته مدال طلا را کسب کند.

در تمام این دوره‌ها موفقیت‌های والیبال نشسته ایران یک پای ثابت داشته و او کسی نبوده جز هادی رضایی. بازیکن اسبق و سرمربی فعلی والیبال نشسته ایران، در سه دوره پارالمپیک سئول، بارسلونا و آتلانتا به‌عنوان بازیکن و البته کاپیتان در تیم ملی حاضر بوده و توانسته در کسب مدال طلا هت تریک کند. رضایی در قامت سرمربی تیم ملی نیز 4 طلا و دو نقره را برای والیبال نشسته ایران کسب کرده و به نوعی پرافتخارترین مربی تاریخ ورزش ایران هم محسوب می‌شود.

حالا اما او که به‌طور همزمان به‌عنوان سرپرست کاروان ایران نیز فعالیت می‌کرد، با قهرمان‌کردن تیم والیبال نشسته به پایان راه خود در این تیم رسید.

رضایی در این خصوص گفته است: «تمام مربیان تا پایان پارالمپیک قرارداد داشتند و بعد از آن کارشان به پایان رسید. من هم قرارداد نداشتم و به خاطر تعهدی که داشتم، در کنار تیم بودم و حالا هم می‌خواهم بیشتر استراحت کنم.»

او در مورد اینکه آیا فدراسیون جانبازان و معلولان از کناره‌گیری شما اطلاع دارد یا خیر، گفت: «نیازی نیست که اطلاعی داشته باشند، چون وقتی قراردادی تمام می‌شود، همه چیز مشخص است.»

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته عنوان کرد: «تیم ملی دوماه دیگر قهرمانی آسیا و اسفندماه نیز مسابقات قهرمانی جهان که انتخابی پارالمپیک پاریس هم است، برگزار می‌شود و نیاز است که هرچه زودتر سرمربی جدید مشخص شود و نباید در باد قهرمانی پارالمپیک بمانیم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.