کری‌خوانی سرمربی استقلال؛ 25 بازیکن مهم دارم

سرمربی استقلال در آستانه دیدار با پاختاکور در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اعلام کرد تیمش را برای برد به میدان می‌فرستد

مجید نامجومطلق در نشست خبری قبل از بازی با نماینده ازبکستان گفت: اگر الوحده در این رقابت ها حضور پیدا می کرد، ما شانس این را داشتیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم و با تیم بهتری روبه‌رو شویم.

تیم های استقلال و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فردا در ورزشگاه الجنوب به مصاف هم می روند. مجید نامجومطلق سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.

نامحومطلق درخصوص آماده سازی استقلال برای دیدار فردا در مقابل پاختاکور گفت: یک دیدار بسیار حساس در مقابل پاختاکور داریم. این تیم ازبکی، تیم بسیار خوبی است و آنها را آنالیز کرده ایم. از نقاط مثبت و منفی این تیم استفاده می کنیم و امیدوار هستیم که فردا بتوانیم یک بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی گفت: در مورد شرایط تیم، هر سه روز یکبار بازی می کنیم. با توجه به اینکه تیم الوحده از این رقابت ها انصراف داد، ما در دیدار مقابل الشرطه از شرایط مسابقه قرار نداشتیم. رفته رفته این شرایط برای ما بهتر شد. ما در نیمه دوم مقابل الشرطه بهتر ظاهر شدیم. در مقابل الاهلی یک فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.

قبل از اینکه گل اول را به الاهلی بزنیم، دروازه بان تیم ما یک سیو بسیار عالی انجام داد و شرایطی را برای ما مهیا کرد که در ادامه بتوانیم بازی را ببریم. پس تمام بازیکنان در موفقیت ها نقش دارند همانطوری که کل مجموعه تیم در شکست ها نقش دارند.

سرمربی استقلال ادامه داد: امیدوار هستیم این شرایط خوبمان ادامه داشته باشد. با توجه به اینکه بازی مرحله بعد باید برنده داشته باشد، ما قطعا برای این شرایط برنامه ریزی انجام می دهیم. ما یکی دو بازیکن مصدوم داریم و امیدوار هستیم آنها را بتوانیم به بازی فردا برسانیم. در نهایت اینکه با توجه به فشردگی بازی‌ها، خستگی در بچه ها وجود دارد. سعی کردیم بر روی بحث ریکاوری و مسائل روحی روانی بر روی بازیکنان کار کنیم. با نشان دادن فیلم های آنالیز نکات لازم را به بازیکنان خواهیم گفت تا در دیدار فردا از آن استفاده کنیم.

نامجومطلق در مورد اینکه استقلال بازی های کمتری نسبت به پاختاکور انجام داده و آیا این مورد می تواند به سود آبی پوشان باشد، توضیح داد: هم می توان جنبه مثبت این موضوع را در نظر گرفت و هم جنبه منفی. از جنبه مثبت می توان به این نکته اشاره کرد که ما بازی های کمتری انجام دادیم و از نظر شرایط بدنی، وضعیت بهتری داریم ولی چونکه دو بازی کمتر انجام دادیم، به طور کامل در شرایط بازی قرار نگرفتیم. نکته مهمتر اینکه اگر الوحده در این رقابت‌ها حضور پیدا می کرد، ما شانس این را داشتیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم و با تیم بهتری روبرو شویم.

سرمربی استقلال در مورد سه بازیکن مهم این تیم یعنی قایدی، دیاباته و مطهری و اینکه آیا این 3 نفر می‌توانند در بازی فردا باری استقلال گلزنی کنند، گفت: ما سه بازیکن مهم نداریم بلکه 25 بازیکن مهم داریم که همگی بازیکنان بسیار خوب و سطح اولی هستند. اعتقاد من این است که ما کار گروهی و تیمی انجام می دهیم که تمام بازیکنان در موفقیت تیم نقش دارند. تمام بازیکنان در تیم ما نقش مهمی دارند و به هر حال گلزنی تیم حاصل کار تیمی است. قبل از اینکه گل اول را به الاهلی بزنیم، دروازه بان تیم ما یک سیو بسیار عالی انجام داد و شرایطی را برای ما مهیا کرد که در ادامه بتوانیم بازی را ببریم. پس تمام بازیکنان در موفقیت ها نقش دارند همانطوری که کل مجموعه تیم در شکست ها نقش دارند.

او در مورد پیشنهادهایی از کشورهای حوزه خلیج فارس به بازیکنان استقلال گفت: تمام بازیکنان با ما قرارداد دارند و در فصل بعد در خدمت باشگاه استقلال خواهند بود. اگر قرار باشد اتفاقی رخ بدهد، تصمیم گیری در آن مورد به عهده مدیریت تیم است ولی تمام بازیکنان با تیم قرارداد دارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.