تقلب در انتخابات یک فدراسیون محرز شد

دیوان عدالت اداری انتخابات فدراسیون زورخانه‌ای را باطل اعلام کرد

با حکم شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری، انتخابات ریاست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای باطل شد، رأیی که قابل تجدیدنظر است.

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای ۱۹خرداد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در پایان مهرعلی باران‌چشمه با کسب ۲۲ رأی در مقابل ۱۹ رأی مجتبی جوهری به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

پس از پایان انتخابات، مجتبی جوهری، رئیس سابق فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و یکی از نامزدهای ریاست این فدراسیون به همراه محمدکاظم کوهی دیگر نامزد انتخابات با اعلام تخلف و ارایه مدارک مبنی بر چیدمان مجمع با هدف کسب رأی، به دیوان عدالت اداری طرح شکایت کردند و خواستار رسیدگی‌ دیوان به این موضوع شدند.

شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری نیز ۳۰ خرداد با صدور رأی و دستور موقت، نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی را بی‌اثر اعلام کرد. دیوان عدالت اداری در ابلاغیه‌ای به وزارت ورزش اعلام کرد نتیجه انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و حکم صادره مهرعلی باران‌چشمه برای ریاست این فدراسیون و سایر اقدامات متخذه بر آن، تا تعیین تکلیف نهایی «کان لم یکن» و بلااثر است.

حال با گذشت نزدیک به سه ماه از برگزاری انتخابات، شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری با تشریح کامل تخلفات صورت‌گرفته در برگزاری انتخابات، حکم نهایی خود را مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای اعلام کرده است. این رأی قابل تجدیدنظر است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.