فوتسال ایران؛ به فکر شگفتی‌سازی دوباره در جام‌جهانی

تیم‌ملی فوتسال بعد از شکست دادن صربستان روز جمعه باید به مصاف آمریکا برود

با وجود اهمیت بالای بازی با آمریکا در جام‌جهانی، ایران باید به فکر بازی حساس و سرنوشت‌ساز با آرژانتین در آخرین دیدار مرحله گروهی باشد.

تیم‌ملی فوتسال ایران پس از شگفتی‌سازی و کسب بهترین نتیجه تاریخ ورزش تیمی ایران در سال 2016 که در جایگاه سوم جام‌جهانی ایستاد، سه‌شنبه شب در نخستین مسابقه خود در جام‌جهانی 2021 مقابل صربستان به پیروزی مهم 3 بر 2 دست یافت.

با اینکه انتظار می‌رفت نمایش مقتدرانه‌تری از شاگردان ناظم‌الشریعه در اولین بازی شاهد باشیم، ایران به سختی توانست از سد اولین حریف خود با نمایشی نه‌چندان دلچسب عبور کند؛ آن هم در روزی که دروازه‌بان ایران نمایش درخشانی داشت.

اما برد در گام اول به هرحال ایران را به عنوان یکی از مدعیان جام‌جهانی 2021 معرفی کرد؛ در حالی که آرژانتین قهرمان دوره قبلی با 11 گل آمریکا را درهم کوبید و حسابی برای ایران خط و نشان کشید. حالا روز جمعه قرار است تیم‌ملی فوتسال ایران از ساعت 19:30 در لیتوانی به مصاف آمریکا برود تا شاید با یک برد دیگر صعودش به دور بعدی قطعی شود.

آمریکا ناشناخته‌ترین تیم این گروه است؛ تیمی که در سطح بالای فوتسال قرار ندارد و حتی لیگ حرفه‌ای فوتسال را نیز در این کشور شاهد نیستیم. با این حال همواره رویارویی ایران با آمریکا در رشته‌های مختلف از حساسیت خاصی برخوردار بوده و هست. بدون شک سخت‌ترین و سرنوشت‌سازترین بازی ایران در جام‌جهانی فوتسال روز دوشنبه برابر مدافع عنوان قهرمانی برگزار می‌شود؛ جایی که ایران و آرژانتین باید برای سرگروهی تلاش کنند.

با وجود غیبت چند بازیکن کلیدی در ترکیب تیم‌ملی فوتسال، باید امیدوار بود که ایران روند رو به پیشرفتی را در این مسابقات تجربه کند و مثل دوره قبلی یکی از شگفتی‌سازان جام‌جهانی باشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.