کاپیتان تیم کی‌روش در دسته یک قطر!

اشکان دژاگه تصمیم گرفته بعد از حضور در تراکتور، این‌بار دسته قطر را به‌عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کند

بازیکنی که تا چندی پیش بازوبند کاپیتانی تیم ملی را هم بر بازو می‌بست و یکی از مهره‌های کلیدی در دوران کارلوس کی‌روش بود، تصمیم عجیبی برای ادامه فوتبالش گرفته است.

دژاگه که پس از ترک اردوی تراکتور در میانه‌های لیگ بیستم، بدون تیم بود و شنیده‌هایی مبنی بر مذاکراتش با تیم‌های ایرانی  از جمله استقلال هم به گوش می‌رسید، در نهایت مقصد بعدی‌اش را انتخاب کرد و به فوتبال قطر بازگشت. بنابر آنچه در استوری‌های بازیکنان این باشگاه آبی‌پوش قطری که در این فصل به دسته پایین‌تر سقوط کرده، قابل مشاهده است، الشحانیه توانسته نظر دژاگه را جلب کند تا ملی‌پوش سابق فوتبال ایران به این تیم ملحق شود؛ تیمی که برای صعود به لیگ ستارگان تلاش می‌کند.

دژاگه پیش از این در تیم العربی حضور داشت؛ تیمی که البته در سطح اول لیگ قطر حاضر بود و حالا او برای بازگشت به لیگ ستارگان، باید یک فصل را در لیگ دسته اول سپری کند.

ستاره سابق تیم‌های فولام و ولفسبورگ قبل‌تر در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد آلمان گفته بود به بوندسلیگا برمی‌گردد اما ظاهرا او موفق به پیداکردن باشگاهی در کشوری که از آن به فوتبال ایران معرفی شد، نشده است. همچنین با وجود تمایل استقلالی‌ها او حضور در قطر را به بازی در لیگ دشوارتر ایران ترجیح داد.

پیش از این مسعود شجاعی، رامین رضاییان و مهرداد پولادی از بین بازیکنان ایرانی در الشحانیه بازی کرده بودند؛ البته زمانی که این تیم در لیگ ستارگان حضور داشت.

حالا دژاگه که برخی هنوز به بازگشت او به اوج و حتی تیم ملی امیدوار بودند، تصمیم گرفته در سطحی پایین‌تر از لیگ برتر ایران بازی کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.