مشکل کلیددارزاده حل می‌شود

ورود دادستانی کل کشور برای رفع مشکل کلیددارزاده، تولید کننده‌ای که داستان ورشکستگی‌اش در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد

معاون قضایی دادستان کل کشور از ورود دادستانی برای رفع مشکل کلیددارزاده خبر داد. به گفته وی ظرف هفته آینده علّل بروز این پیشامد در دادستانی کل کشور بررسی می شود. چنانچه ردّی از تخلف دستگاه یا مدیری بدست آید، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

سعید عمرانی گفت: در پی انتشار وسیع کلیپ از تولید کننده ورشکسته در فضای مجازی، موضوع بلافاصله به دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صمت ارجاع شد. در همین راستا دبیر ستاد روز چهارشنبه با دعوت از آقای «کلیددارزاده»، مشکلات این تولید کننده را استماع کرد.

وی ادامه داد: ظرف هفته آینده علّل بروز این پیشامد در دادستانی کل کشور بررسی می شود.  چنانچه ردّی از تخلف دستگاه یا مدیری به دست آید، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

روزهای گذشته کلیپی از سید مهدی کلیددارزاده در فضای مجازی پخش شد. جمعی از مسئولان را بر آن شدند تا مشکل این تولید کننده را برطرف کنند. وی در این کلیپ از مشکلاتی که پیش روی تولید کنندگان قرار دارد می‌گوید . به گفته او بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به وی ضرر و باعث تخریب کارخانه اش شدند.

گزارش کاملی در این خصوص در شهروند آنلاین منتشر شده است. مطلب مزبور را می توانید اینجا بخوانید. به دنبال انتشار فیلم مصاحبه مهدی کلیددارزاده در فضای مجازی، اسحاق جهانگیری دستوری صادر کرد. او از دستگاه‌های ذیربط خواست ضمن بررسی و رسیدگی موضوع، نتیجه را گزارش کنند.دستور جهانگیری برای پیگیری موضوع را هم می توانید در اینجا بخوانید.

کلیدها عوض شده‌اند

مهدی کلیددارزاده یکی از ایرانیان مقیم آلمان است. او در پی دعوت مسئولان دولت ایران برای اشتغالزایی و تولید به کشور آمد. ولی حالا نه تنها کارخانه فعالی ندارد بلکه سرمایه خود را نیز از دست داده ست. او به دلیل ممنوع الخروجی، 6 سال است که فرزندان خود را ندیده است. وی می گوید: سازمان تأمین اجتماعی در اقدامی غیرقانونی، کارخانه اش را توقیف کرده است.  کلید همه درهای کارخانه عوض شده است.

کارخانه فرش تابان مهر در سال‌های پایانی دهه 80 با تسهیلات حساب ذخیره ارزی راه‌اندازی شد. ماشین‌آلات اروپایی برای این کارخانه از آلمان، سوئد و سوئیس خریداری شد. در نهایت این واحد تولیدی با مشارکت بانک عامل به بهره‌برداری رسید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.