ادعای عجیب قلعه‌نویی: ماشین‌سازی، سخت‌تر از رقبای آسیایی!

امیر قلعه‌نویی معتقد است رویارویی با ماشین‌سازی سخت‌تر از بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیاست!

امیر قلعه‌نویی که به تازگی سرمربیگری گل‌گهر سیرجان را برعهده گرفته، ادعای عجیبی را بعد از دیدار دوستانه تیمش با ماشین سازی مطرح کرده است.

پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر ایران که با 4 تیم یعنی استقلال، سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده و توانسته به دور حذفی هم صعود کند، بعد از صعود تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دور حذفی این رقابت‌ها، اظهارنظر عجیبی داشته است.

امیر قلعه‌نویی که در فصل جدید هدایت تیم گل‌گهر سیرجان را برعهده گرفته،‌ بعد از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی در یک بازی تدارکاتی وقتی با سوال خبرنگاران پیرامون صعود سرخابی‌ها به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا مواجه شد، در این باره گفت: «من این حرف را قبول ندارم که فاصله تیم های ایرانی با رقبای آسیایی زیاده شده. ما تنها چیزی که در فوتبال‌مان داریم نیروی انسانی است. بازی در لیگ قهرمانان آسیا آسان‌تر از بازی امروز ما مقابل ماشین‌سازی است! تیم‌های السد، الهلال و یکی دو تیم دیگر را کنار بگذاریم، بقیه تیم‌ها در حد تیم‌های نهم جدول ما هستند. من تنها مربی در تاریخ جام باشگاه‌های آسیا هستم که با 4 تیم مختلف صعود کردم و به نظرم در آسیا چنین چیزی وجود ندارد. من شناخت زیادی از تیم های آسیایی دارم و می‌دانم که آنجا بازی کردن خیلی راحت‌تر از بازی امروز ما با ماشین‌سازی است.»

این اظهارنظر عجیب از سوی امیر قلعه نویی در آستانه بازی های حساس استقلال و پرسپولیس در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می تواند دو وجه داشته باشد؛ یکی اینکه او با این اظهارات خواسته به سرخابی‌ها روحیه بدهد و بگوید آن‌ها از رقبای خود قدرتمندتر هستند. از سوی دیگر اما برخی معتقدند قلعه نویی با این صحبت‌ها ارزش کار استقلال و پرسپولیس در صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان را پایین آورده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.