رقابت تنگاتنگ خواهر شرلوک هولمز با گلشیفته فراهانی

از میان 10 فیلم پر بیننده تاریخ نت‌فلیکس، سه عنوان شامل فیلم‌هایی است که امسال عرضه شده است

در واقع این احتمال وجود دارد که شبکه نت فلیکس به زودی فیلم فیلم “انولا هولمز” را به عنوان پربیننده‌ترین فیلم تاریخ خود معرفی کند و گوی سبقت را از “آزادسازی” (Extraction) برباید

مریم دوباره – شهروند آنلاین: فیلم “انولا هولمز” که داستان خواهر کوچک شرلوک هولمز را روایت می‌کند، عنوان پربیننده‌ترین فیلم نتفلیکس پس از پاندمی کرونا را به نام خود کرد و اکنون به دنبال شکستن رکورد فیلم گلشیفته فراهانی و کریس همسورث است و باعث رقابت تنگاتنگ خواهر شرلوک هولمز با گلشیفته فراهانی شده است.

پس از شیوع پاندمی ویروس کرونا در ماه مارس و تغییراتی که به همراه داشت، مردم وقت نسبتاً بیشتری در خانه‌های‌شان می‌گذرانند و از این رو بیشتر به سراغ شبکه‌های تلویزیونی می‌روند.

آمار بینندگان اغلب پلتفرم‌ها در شش ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته و این اتفاق خوشایندی برای شبکه‌های جدید HBO Max و Peacock خواهد بود.

نت‌فلیکس با این حال همچنان پیشتاز رقابت شبکه‌های استریمینگ است و تنها از ماه آوریل تا ژوئن یک میلیون مشترک جدید را جذب کرده است.

این اتفاق باعث شد از میان 10 فیلم پر بیننده تاریخ نت‌فلیکس، سه عنوان شامل فیلم‌هایی باشد که امسال عرضه شده است.

“گارد کهن” (The Old Guard)  با ۷۲ میلیون بیننده در چهار هفته‌ی اول به این فهرست راه پیدا کرد.‍

حالا به نظر می‌رسد که “انولا هولمز” هم به زودی جایی در فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های تاریخ نت‌فلیکس پیدا کند.

این فیلم که روایت زندگی “انولا” خواهر کوچک‌تر “شرلوک هولمز” است و  از ۲۴ سپتامبر از نت‌فلیکس پخش شده است.

در همین مدت کوتاه در ۷۶ کشوری که نت‌فلیکس در دسترس است، فیلم “انولا هولمز”  در صدر ایستاده و پربیننده‌ترین فیلم نت‌فلیکس از ماه مارس تا کنون لقب گرفته است.

در واقع این احتمال وجود دارد که شبکه نت فلیکس به زودی این فیلم را به عنوان پربیننده‌ترین فیلم تاریخ خود معرفی کند و گوی سبقت را از “آزادسازی” (Extraction) برباید.

فیلم “آزادسازی” با بازی “کریس همسورث” و “گلشیفته فراهانی” اکشنی با رده‌ی سنی بالاتر از ۱۷ سال بود، در حالی که “انولا هولمز” فیلمی خانوادگی است و مخاطبین گسترده‌تری خواهد داشت.

میلی بابی براون بازیگر نقش “انولا” به تازگی در مصاحبه با “اینترتینمنت ویکلی” برای تولید دنباله اظهار امیدواری کرده است: “ابتدا می‌گفتم بله معلوم است که فقط همین یک فیلم را بازی می‌کنم.

اما بعد به محض اینکه در محل فیلمبرداری حاضر شدم و نقش “انولا” را بازی کردم، احساس کردم که عاشق او شده‌ام و قلبم را تسخیر کرده است.

همیشه گفته‌ام که بازی در نقش “الون” [در سریال “چیزهای عجیب” (Stranger Things)] را بسیار دوست دارم، زیرا این‌گونه نیست که نقش کوتاهی بازی کنم و سپس تمام شود.

اینکه می‌توانم بازی در این نقش را ادامه دهم لذت‌بخش است، اما در مورد مجموعه‌ کتاب‌های “انولا”… واقعاً نسبت به آینده‌اش خوش‌بین هستم. امیدوارم که دوباره به این نقش بازگردم.”

“هنری کویل” در نقش “شرلوک هلمز”، و “سم کلافلین” در نقش “مایکرافت هلمز” و “هلنا بونهام کارتر” در نقش مادر شرلوک، انولا و مایکرافت، از جمله دیگر بازیگران این فیلم بوده‌اند. نت‌فلیکس هنوز به صورت رسمی آمار بینندگان “انولا هلمز” را منتشر نکرده است.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. احمد می‌گوید

    ماکه نت فیلیکس نداریم هم دنبال فیلماش هستیم.انولا هلمز واقعا فیلمیه که ارزش دیدن داره.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.