خداحافظ جیمزباند!

احساساتی‌شدن دنیل کریگ در روز پایانی هم‌سفری با جیمز باند

شهروند آنلاین: دنیل کریگ می‌گوید که با پایان یافتن فیلم نهایی جیمز باند احساس شوک کرده- زیرا هر لحظه این نقش را دوست داشت. ورایتی در این زمینه نوشته که دنیل کریگ با ایفای نقش جیمز باند برای پنجمین و آخرین‌بار از رسیدن به آخر راه گفته است. او که در فیلم‌های «کازینو رویال»، «ذره‌ای آرامش»، «اسکای‌فال»، «اسپکتر» و «زمانی برای مردن نیست» در نقش مأمور مشهور دنیای جاسوسی جلوی دوربین رفته، پیش از اینکه روز هشتم اکتبر با آخرین فیلم راهی پرده‌های سینماها شود، درباره دشواری پایان این راه طولانی سخن گفته است.

در مستندی به عنوان «جیمز باند بودن» در اپل تی‌وی آخرین صحنه بازی دنیل کریگ در نقش جیمز باند در فیلم «زمانی برای مردن نیست» به نمایش درآمده- که در این صحنه جیمز باند در حال دویدن از کادر خارج می‌شود و همراهی ۱۵ساله او با مأمور ۰۰۷ به پایان می‌رسد. گفته می‌شود او در شب فیلمبرداری آخرین پلان سخنان تأثیرگذاری ایراد کرده و همه اعضای دست‌اندرکار پروژه با در آغوش‌گرفتن همدیگر این لحظه را گرامی داشته‌اند. گفتنی است که دنیل کریگ در پنج فیلم باند نقش‌آفرینی کرده و از این نظر بعد از «شان کانری» و «راجر مور» قرار دارد که پیش از او در هفت فیلم در نقش جیمز باند بازی کرده بودند.

دنیل کریگ گفته: «افراد زیادی در این ۵ فیلم با من کار کردند و می‌دانم چیزهای زیادی درباره آنچه من درباره این فیلم‌ها فکر می‌کنم گفته شده… اما من عاشق هر لحظه از این فیلم‌ها بودم و به‌ویژه این آخری چون هر صبح که بیدار می‌شدم، می‌دانستم این شانس را دارم که با شماها کار کنم و این بزرگ‌ترین افتخار در زندگی من بوده است». او این حرف‌ها را در حالی بیان کرد که پس از آن نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

دنیل کریگ در پنج فیلم باند نقش‌آفرینی کرده و از این نظر بعد از «شان کانری» و «راجر مور» قرار دارد که پیش از او در هفت فیلم در نقش جیمز باند بازی کرده بودند

درباره زمان نمایش آخرین فیلم مجموعه جیمز باند باید گفت که «زمانی برای مردن نیست» از 8 اکتبر راهی سینماهای آمریکا می‌شود و بلیت‌های این فیلم از اکنون درحال فروش است. مستند «جیمز باند بودن» هم از ۷ اکتبر توسط مشترکان اپل‌تی‌وی قابل تماشاست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.