رضا عطاران سریال جدید می‌سازد

 دوازده سال پس از حواشی "بزنگاه" و جدایی رضا عطاران از صدا و سیما، او قصد دارد سریال تازه‌اش را این بار در شبکه نمایش خانگی جلوی دوربین ببرد

شب گذشته خبر ساخت سریال جدید رضا عطاران در برنامه کافه آپارات اعلام شد. هرچند هنوز هیچ جزئیاتی درباره زمان ساخت یا عوامل آن رسانه‌ای نشده است.

مریم دوباره، شهروند آنلاین: دوازده سال از «بزنگاه» آخرین ساخته رضا عطاران در تلویزیون می‌گذرد و حالا بر مبنای خبری که در کافه آپارات اعلام شد باید دید رضا عطاران سریال جدید می‌سازد.

عطاران سازنده تعدادی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ صدا و سیماست، مجموعه‌هایی مانند “خانه‌به‌دوش”، “متهم گریخت” و “بزنگاه” که همچنان بعد از دوازده سال در بازپخش‌های شبکه‌های مختلف پربیننده‌اند.

البته عطاران قرار نیست این‌بار برای تلویزیون سریال بسازد. او برای شبکه نمایش خانگی می‌سازد و باید دید تازه‌ترین اثر این کارگردان می‌تواند به یکی از پرفروش ترین محصولات شبکه خانگی تبدیل شود.

با اینکه عطاران پرمخاطب‌ترین سریال‌ها را برای تلویزیون ساخت و فارغ از اینکه خودش همچنان صدرنشین پرفروش‌ترین بازیگران سینمای ایران است، اما این‌بار رقابت سختی پیش روی اوست.

شبکه نمایش خانگی مدتی است که مدیای موفقی محسوب می‌شود و محصولاتش با استقبال عموم مواجه شده. تنوع آثار ارائه شده در شبکه نمایش خانگی و ممیزی‌های قابل قبول در این رسانه یکی از دلایل جذب بیشتر مخاطب محسوب می‌شود.

بعد از سریال موفق و پرمخاطب شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی، کارگردان‌های جوان هم به میدان آمدند. امیر پورکیان با «ممنوعه» و کیارش اسدی‌زاده با «کرگدن»‌ توانستند مخاطبان جوانی را جذب کنند.

«مانکن» حسین سهیلی‌زاده هم از جمله سریال‌های شبکه نمایش خانگی بود که با استقبال مخاطب مواجه شد.

در این میان اگر چه سریال «دل» منوچهر هادی به دلیل کیفیت پایین،‌ مخاطبان این رسانه را دل‌زده کرد اما مصطفی کیایی با «هم‌گناه» تلافی کرد و نگذاشت مخاطبان شبکه نمایش خانگی ریزش کند.

احتمالا «هم‌گناه» از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

سریالی که به گفته منتقدان از استانداردهای بالایی برخوردار بود و پایان مناسبش برای اولین‌بار جای گلایه‌ای برای مخاطب باقی نگذاشت.

برگ برنده بعدی شبکه نمایش خانگی قرار است «قورباغه» هومن سیدی باشد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که «قورباغه» قرار است پدیده‌ای منحصر به فرد باشد. همین‌ها کار رضا عطاران را دشوار می‌کند.

در این میان البته شبکه نمایش خانگی سریال دیگری ساخته به نام «موچین» که بهترین تعریف برایش این است که درباره‌اش حرف نزنیم و وقت تلف نکنیم.

با این تفاسیر باید دید رضا عطاران بعد از گام نهادن در این عرصه پر رقیب همچنان عنوان برترین را همراه خواهد داشت یا نه؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
2 دیدگاه
  1. ghazal می‌گوید

    فقط رضا عطاران بقیه گرد پای رضا عطاران هم نمیرسن بازیگر عالی کارگردان عالی ازهمه نظر حرفه ای و خدا نبخشه کسی رو که با چرت و پرتی گفتناش عطاران رو ناراحت کرد و انگیزه ساخت سریال جدید رو ازش گرفت و مارو از دیدن سریال های خوب محروم کرد…

  2. مصطفی می‌گوید

    والله من خاطرم هست یه کلیپ دیدم که مهران مدیری طنز عطاران رو با یه حرف نابخردانه تعریف میکنه و جالب تر در یک کلیپ دیگه ای در یک برنامه ای از مجید صالحی میپرسند و پاسخ میده که عطاران کار رئال تری داره و مخاطبش نسبت به مدیری بیشتره .شاید همون کلیپ جرقه ای بود که عطاران مدتی از لنز و قاب تصویر و صدا وسیما فاصله بگیره و بقیه موارد نیز در این خصوص دخالت دارن

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.