ماجرا خودکشی عجیب همبازی مهدی طارمی

مهاجم بوشهری فوتبال به خاطر مشکلات معیشتی خودکشی کرد!

صبح دوشنبه با یک اتفاق تلخ شروع شد؛ شاهرخ غلامرضاپور مهاجم شاغل در فوتبال به زندگی‌اش پایان داد.

شهروندآنلاین: اتفاقات تلخ در فوتبال ایران معمولا زیاد رخ می‌دهد؛ اما اینکه خبر مرگ یک فوتبالیست جوان را بعد از بی‌توجهی‌ها به او بشنویم، عجیب است.

متن خبر این بود:‌ «شاهرخ غلامرضاپور مهاجم بوشهری به دلیل خودکشی جان خود را از دست داد.»

ماجرا به بی‌توجهی به فوتبالیست‌هایی برمی‌گردد که بعد از چند بازی به خاطر نداشتن ارتباطات خاص نمی‌توانند در فوتبال دوام بیاورند و خانه‌نشین می‌شوند. یکی از آنها شاهرخ غلامرضاپور است که امروز با انتشار یک استوری اینستاگرامی به زندگی خودش پایان داد!

این مهاجم اهل برازجان که در بوشهر جزو فوتبالیست‌های شاخص به شمار می‌رفت، در تیم‌های متعددی از جمله کشاورز برازجان، سایپا برازجان، ایرانجوان بوشهر، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان، فجر شهید سپاسی شیراز، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک و خوشه طلایی ساوه بازی کرده است.

شاهرخ غلامرضاپور در تیم ایران‌جوان بوشهر چهره شد. او همبازی مهدی طارمی بود و نکته جالب اینکه در آن برهه از زمان خیلی‌ها فوتبال شاهرخ را همانند مهدی طارمی تحسین می‌کردند.

او اما طی یک‌سال گذشته در هیچ تیمی عضو نبود و به همین خاطر در معیشت به مشکل خورد و در نهایت امروز در مورد مرگ او خبر تأسفباری به رسانه‌ها داده شد. خبرهایی مبنی بر اینکه شاهرخ غلامرضاپور دست به خودکشی زده است. او حتی پیش از مرگ یک استوری اینستاگرامی خداحافظی نیز گذاشته است.

«شهروندآنلاین» به نوبه خود این مصیبت را به جامعه فوتبال شهر برازجان و بوشهر و همچنین خانواده غلامرضاپور تسلیت می‌گوید. روحش شاد و یادش گرامی.

استوری ‌ای که غلامرضاپور قبل از مرگ در اینستاگرامش منتشر کرد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.