هیاهو برای هیچ؛‌ در استقلال دقیقا چه خبر است؟

باشگاه استقلال این روزها در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد و هر روز شایعات جدیدی به گوش می‌رسد

با وجود استعفایی که از مدیرعامل استقلال به دست وزیر ورزش رسیده، هنوز خبری از انتخاب مدیرعامل جدید نیست و تعدادی از بازیکنان نیز برای فصل جدید بلاتکلیف هستند.

در حالی که بعد از حذف از آسیا خون هواداران استقلال به جوش آمد و آنها به تجمع مقابل وزارت ورزش در نهایت خواسته خود یعنی کنار رفتن مددی، مدیرعامل این باشگاه را به کرسی نشاندند، هنوز این باشگاه سروسامان پیدا نکرده و برخی از حاشیه‌های عجیب نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

هزینه 6/5 میلیاردی برای حذف از آسیا!

با اینکه حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون هزینه‌های کمپ استقلال در امارات برای بازی با الهلال منتشر شده بود،‌ این باشگاه در خصوص هزینه‌های این اردو شفاف‌سازی کرد. امیری، سرپرست تیم در این خصوص گفته: «قرارداد اولیه ما به مدت ۴ شب بود اما به دلیل طولانی‌ترشدن اردو، قرارداد متممی با باشگاه الوصل برای ترانسپورت استقلال و اجاره زمین تمرین و همچنین تست کرونا الزامی تمامی مسئولان برگزاری مسابقه که تعداد آنها ۱۶۰ نفر بود و باید ۴۸ساعت قبل از شروع مسابقه انجام می‌شد، منعقد گردید که ۱۹۵۰۰ دلار مبلغ آن بود. همچنین بر اساس قوانین کشور امارات ۵درصد مالیات به این ارقام باید اضافه شود که در نهایت هزینه‌های باشگاه استقلال تقریبا ۲۴۰هزار دلار شد.» این مبلغ با نرخ فعلی دلار چیزی حدود 6.5 میلیارد محسوب می‌شود.

احمد مددی همچنان در اتاق مدیریت!

احمد مددی روز شنبه پس از تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش در این وزارتخانه حضور یافت و از سمت خود استعفا کرد، اما به شکلی عجیب او در دو روز اخیر و پس از استعفا در محل کار خود حاضر می‌شود. هنوز از وزارت ورزش شخص فرد جدیدی به عنوان مدیرعامل اعلام نشده و حضور مددی به حاشیه‌ها و تنش‌های فعلی باشگاه می‌افزاید. برخی از بازیکنان منتظر خروج او هستند و برخی هم از مصطفی آجرلو به عنوان گزینه اصلی جانشینی مددی نام می‌برند.

اسماعیلی و مظاهری منتظر مدیرعامل جدید

فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری، دو بازیکنی هستند که با شخص احمد مددی به مشکل برخوردند و با وجود اعلام نیاز از سوی فرهاد مجیدی نتوانستند برای ماندن در استقلال به توافق برسند. این دو بازیکن هنوز به تیم دیگری نرفتند و گویا منتظر معرفی مدیرعامل جدید باشگاه هستند تا بتوانند قرارداد خود را تمدید کرده و در استقلال بمانند.

کار دشوار فرهاد برای احیای استقلال

فرهاد مجیدی که بعد از حذف استقلال به تهران بازنگشت و چند روزی را در دوبی سپری می‌کرد،‌ با حضور خود رد تهران تمرینات تیمش را از روز دوشنبه استارت زد. با این حال به نظر می‌رسد فرهاد کار دشواری برای مهیاکردن تیمش جهت حضور در فصل جدید داشته باشد. او هنوز در برخی از پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارد و تکلیف برخی از بازیکنانش هم مشخص نیست. از سوی دیگر، اوضاع مالی استقلال نیز اصلا مساعد نیست و بازیکنان تازه‌وارد یا حتی قدیمی‌ها نیاز به شارژ مالی قبل از شروع فصل دارند. به هرحال باید دید چه کسی مدیریت استقلال را در دست می‌گیرد و نظرش چقدر روی ادامه فعالیت فرهاد مجیدی مثبت است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.