اینستاگرام یک آقازاده هک شد

کینگ نیما سراغ ساشا سبحانی رفت

پستی در حساب کاربری اینستاگرام ساشا سبحانی منتشر شد که خبر از هک شدن این صفحه شخصی می‌داد. این پست با تصویری که نمایانگر پرچم ایران بود در صفحه رسمی ساشا سبحانی قرار گرفت.موضوعی که موافقان و همراهان زیادی در فضای مجازی پیدا کرد.

به گزارش شهروند آنلاین فردی که ادعای هک کردن این حساب را دارد با انتشار پست مورد نظر نوشت:”به نام خدا. این پیج به دلیل ترویج جوانان به فساد، فحشا و قمار توسط کینگ نیما هک شد. این تازه اول راهه، بقیتون هم منتظر باشید”.

محمد ساشا سبحانی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه UCAB در ونزوئلا می باشد، او پسر یکی از سفیران سابق ایران است که حالا بخاطر زندگی لاکچری اش معروف شده است به اولقب آقا زاده و ژن خوب داده اند !

همان‌طور که در متن آمده به نظر می‌آید هکر مورد نظر قصد حمله به صفحات اشخاص دیگری که فعالیت‌های مشابه صورت می‌دهند را دارد.

ساشا سبحانی قبلا در حالی که سوار بر یک خودرو لوکس در دوبی بود، در پستی به هواداران و منتقدانش گفته بود که اگر نمی توانید پول در بیاورید، بروید بمیرید. او در واکنش به سریال آقازاده گفته بود که او را سوژه سریال آقازاده کرده اند و مشغول کوبیدن وی با پخش این سریال هستند.

ساشا سبحانی با ۲۵۰ پست در اینستاگرامش، ۲.۵ میلیون دنبال کننده دارد. صفحه او بارها از دسترس خارج شده است. ساشا سبحانی که به انتشار ویدیوها و تصاویر مبتذل در اینستاگرامش شهره است، قبلا اطلاعاتی درباره زندگی اشرافی برخی آقازاده ها و هنرمندان،منتشر کرده بود که واکنش های متفاوت سلبریتی ها را به همراه داشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.