داریم به سمت سریال‌های هندی می‌رویم!

بازیگر مورد علاقه من در سینمای ایران، اکبر عبدی است

متاسفانه در سینمای ایران پروسه انتخاب بازیگر براساس ذهنیت قبلی شکل می گیرد و کمتر فیلمسازی در این زمینه ریسک می‌کند.

شهروند آنلاین: مصطفی زمانی که تا کنون بازی در سه سریال خانگی را تجربه کرده است،درباره محتوای مجموعه‌های ایرانی و پیشنهادهای سینمایی جدیدش گفت: به نظرم کاملا داریم به سمت سریال‌های هندی می‌رویم!

سریال‌هایی که حتی نمی‌شود فیلمنامه‌هایش را خواند!

زمانی گفت: اخیرا فیلمنامه یک کار سینمایی درجه یک را خوانده‌ام، آنقدر این کار برایم جذاب بود که ده دقیقه بعد از خواندن فیلمنامه در خانه قدم می‌زدم و خوشحال بودم.

بعد از چهار پنج سال یک کار خیلی خوب با فیلمنامه‌ای شاهکار پیشنهاد شده بود، اما متاسفانه گفتند بودجه نداریم و تا بازنویسی‌اش باید صبر کنید.

این مدل ریش را هم خاطر بازی در آن فیلم گذاشته‌ام.

زمانی در مصاحبه با «کافه آپارات» درباره «شهرزاد» می‌گوید: فرهاد در فصل اول خیلی خوب بود ولی لزومی نداشت که ادامه پیدا کند.

«شهرزاد» ما را از جایگاهی که قبل از این سریال داشتیم جدا کرد ولی ادامه این ماجرا، من را دچار یک نوع خاموشی و یاس در بازیگری کرد.

مثلاً در فصل دو و سه تنها چیزی که برایم جذاب بود همکاری با حسن فتحی بود ولی چیز دیگری نبود که‌ من به خاطر آن سریال را ادامه دهم.

او در ارتباط با حضور مداوم در سریال‌های شبکه نمایش خانگی توضیح داد: ما در سینما فرصت آنچنانی برای تمرین نداریم. ۶۰ درصد از فیلم گذشته تازه متوجه ویژگی‌های مهم نقش می‌شویم؛ در صورتیکه در سریال این گونه نیست.

در سینما کمتر فیلمسازی فرصت تمرین به بازیگر را می‌دهد.

مثلا آقای فرهادی از قدیم با بازیگران تمرین می‌کردند یا شنیده‌ام سعید روستایی هم چند ماه فرصت تمرین به بازیگر را می‌دهد.

بازیگر سریال «نهنگ آبی» درباره پروسه انتخاب بازیگر در سینمای ایران گفت: متاسفانه در سینمای ایران پروسه انتخاب بازیگر براساس ذهنیت قبلی شکل می گیرد و کمتر فیلمسازی در این زمینه ریسک می‌کند.

براساس نیاز واقعی که فلان بازیگر به نقش مد نظر می‌خورد انتخاب نمی‌کنیم، دنبال این هستیم که ترکیب‌مان نتیجه بخش باشد.

مصطفی زمانی در پایان نیز به بازیگران مورد علاقه‌اش در سینمای ایران اشاره کرد: بازیگر مورد علاقه من در سینمای ایران، اکبر عبدی است.

به نظرم شاهکار است و دیوانه وار در قالب نقش‌ها فرو می‌رود.

از نظر من مردی که بتواند زن را خیلی خوب بازی کند شاهکار است.بازیگر دیگری هم که دوست دارم، شهاب حسینی است. خیلی خوب و راحت بازی می‌کند. بازی و سبک بازیگری محسن تنابنده را هم خیلی دوست دارم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.