«پایتخت» به هفت نمی‌رسد!

سازندگان پایتخت، دیگر به این سریال فکر نمی‌کنند؛ به نظر می‌رسد ساخت فصل هفتم این سریال منتفی شده است

شهروندآنلاین: ظاهرا به‌رغم انتظارات و توقعات طرفداران مجموعه تلویزیونی «پایتخت» ساخت سری هفتم «پایتخت» حداقل در سال‌جاری منتفی شده است.

یکی از سایت‌هایی که اخبار تلویزیون را منتشر می‌کند، از منتفی‌شدن تولید فصل هفتم پایتخت در سال ۱۴۰۰ نوشت.
به ادعای این سایت خبری؛ از این‌رو که قرار است الهام غفوری طرح دیگری را به کارگردانی سیروس مقدم وارد مرحله تهیه و تولید کند، بنابراین ساخت «پایتخت ۷» در سال ۱۴۰۰ تا حد زیادی غیرممکن به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود حتی در صورتی‌ هم که سریال جدید سیروس مقدم و الهام غفوری تصویب نشود، باز هم فعلا این زوج سریال‌ساز برنامه‌ای برای تولید دنباله پایتخت ندارند

بنا به اخبار و گزارش‌های منتشرشده در ماه‌های اخیر؛ سیروس مقدم که این روزها درگیر آخرین مراحل آماده‌سازی سریال «جزیره» برای شبکه نمایش خانگی است، قصد دارد بعد از پایان این کار سریال تازه‌ای را برای تلویزیون تولید کند. گفته می‌شود سریال جدید سیروس مقدم را که یک کار کمدی- فانتزی است، الهام غفوری تهیه خواهد کرد. این سریال این روزها در مرکز سیمافیلم مراحل تصویب را پشت‌سر می‌گذارد و به محض صدور مجوز تولید، پیش‌تولید آن به‌طور جدی آغاز خواهد شد. این هم یعنی که سریال پایتخت فعلا در دستور کار سازندگان تمام 6 سری قبلی این مجموعه قرار ندارد.

البته با توجه به اینکه صداوسیما این روزها آبستن حوادث پرشماری از نظر تغییر در سطح مدیریت تلویزیون است، احتمال اینکه این طرح به سرانجام نرسد نیز، وجود دارد. اما مسأله این است که گفته می‌شود حتی در صورتی‌ هم که سریال جدید سیروس مقدم و الهام غفوری تصویب نشود، باز هم فعلا این زوج سریال‌ساز برنامه‌ای برای تولید دنباله پایتخت ندارند- که دلیل اصلی‌اش هم مشکلاتی است که بین محسن تنابنده با مدیران تلویزیون به وجود آمده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.