قتل هولناک راننده زاهدانی در مسیر خانه

در این پرونده راننده وانت بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش کشته شد

عامل قتل مسلحانه جوان ۲۱ ساله زاهدانی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان‌وبلوچستان پس از ۱۰ ماه فرار به دام افتاد.

سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان درباره جزئیات این پرونده گفت: «ششم آبان ماه سال ۱۳۹۹ در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۱ ساله، در یکی از محور‌های فرعی بخش کورین شهرستان زاهدان تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند. با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه مشخص شد مقتول راننده یک وانت سوختکش بوده است. او بعد از تخلیه سوخت خود در مسیر برگشت به خانه در محور مذکور مورد حمله مسلحانه فردی ناشناس قرار می‌گیرد. این راننده وانت بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش در دم کشته و خودروی او واژگون می‌شود.»

او ادامه داد: «کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان پس از شناسایی هویت مقتول با حضور در محل سکونتش تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند .آنها عامل اصلی این جنایت را که یکی از هم محلی‌های او بود، شناسایی کردند. در ادامه مشخص شد این فرد مدت‌ها با مقتول اختلاف و خصومت داشته و با انگیزه تسویه حساب شخصی او را در مسیر بازگشت به خانه با شلیک کلت کمری به قتل رسانده است. سپس به مکانی نامعلوم گریخته بود.»

فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان در ادامه صحبت‌هایش گفت: «تیم رسیدگی‌کننده به پرونده که درصدد دستگیری قاتل فراری بودند، چند روز قبل اخباری مبنی بر حضور مجدد قاتل در استان و ترددش در سطح شهرستان زاهدان به دست آوردند. بنابراین تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی مخفیگاه او آغاز کردند. درنهایت با تلاش شبانه‌روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستا‌های حومه زاهدان شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۱۰ سال فرار دستگیر شد.»

او با اشاره به اعتراف متهم به جنایت ارتکابی گفت: «عامل این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.»

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.