زنان فوتبالیست گل کاشتند

تیم‌ملی فوتبال زنان اولین گام را محکم برداشت

تیم‌ملی فوتبال زنان در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا با 5 گل بنگلادش را شکست داد و به آینده امیدوار شد.

شهروندآنلاین: تیم‌ملی فوتبال بانوان کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا امروز مقابل بنگلادش قرار گرفت. در این مسابقه زنان فوتبالیست ایرانی با پیروزی پرگل مقابل بنگلادش موفق شدند اولین گام را در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2022 هند با موفقیت بردارند.

با توجه به پیروزی پنج گله تیم‌ملی فوتبال زنان اردن مقابل بنگلادش در اولین مسابقه گروه G رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، شاگردان مریم ایراندوست هم باید اولین گام را در مقابل بنگلادش، با قاطعیت برمی‌داشتند تا در روز پایانی برای تعیین سرنوشت تیم صعودکننده و سرگروه، شرایط برابری دو تیم داشته باشند.

با توجه به پیروزی پنج گله تیم‌ملی فوتبال زنان اردن مقابل بنگلادش در اولین مسابقه گروه G رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا، شاگردان مریم ایراندوست هم باید اولین گام را در مقابل بنگلادش، با قاطعیت برمی‌داشتند

در این مسابقه تیم‌ملی کشورمان در نیمه نخست و دقیقه ۴ توسط ملیکا متولی به گل رسید. در ادامه گلنوش خسروی گل دوم و بهناز طاهرخانی گل سوم را به ثمر رساندند. در نیمه دوم هاجر دباغی و بهناز طاهرخانی موفق به گلزنی شدند تا این بازی با نتیجه ۵ بر صفر به پایان برسد.

شاگردان مریم ایراندوست با ارایه یک فوتبال تهاجمی و خلق موقعیت‌های پرشمار روی دروازه حریف موفق شدند تا با قاطعیت گام اول را بردارند؛ البته برتری پنج گله برای صدرنشینی کافی نبود، چراکه تیم‌های ایران و اردن در شرایطی برابر به لحاظ تفاضلی قرار گرفتند، اما به دلیل رتبه بالاتر اردن در رنکینگ فیفا این تیم صدرنشین گروه ماند.

ملی‌پوشان فوتبال زنان ایران برای سرگروهی در گروه G و صعود به جام ملت‌های آسیا 2022 هند، محکوم به پیروزی مقابل اردن هستند و نتیجه‌ای جز پیروزی، صدرنشینی و صعود اردن به جام ملت‌ها را رقم خواهد زد.

ترکیب تیم‌ملی زنان در اولین مسابقه به شرح ذیل بود:

زهره کودایی، غزاله بنی طالبی، گلنوش خسروی، بهناز طاهرخانی (کاپیتان)، ملیکا محمدی، ملیکا متولی، ثنا صادقی (دقیقه 53 – سارا ظهرابی‌نیا)، زهرا سربالی (دقیقه 90 – مرضیه نیکخواه)، هاجر دباغی (دقیقه 70 – یاسمن فرمانی)، سمانه چهکندی (دقیقه 70 – زهرا قنبری) و نگین زندی (دقیقه 90 – زهرا معصومی)

برنامه مسابقه دوم ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا را در ادامه مشاهده می‌کنید:

چهارشنبه 1400/06/31 ساعت: 13:30

ورزشگاه: بنیادکار تاشکند

گروه داوری: داور: وحید صالحی (ازبکستان) کمک‌ها: زیلولا راخامتوف (ازبکستان) و کریستینا سردا (ازبکستان) داور چهارم: آنا سیدرف (ازبکستان) ناظر: ویکتوریا کاپالوف (قرقیزستان)

شاگردان مریم ایراندوست با ارایه یک فوتبال تهاجمی و خلق موقعیت‌های پرشمار روی دروازه حریف موفق شدند تا با قاطعیت گام اول را بردارند
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.