امیدهای برباد رفته انگلیس برای توافق با آمریکا

کیوسک: مهمترین رویدادهای منتشر شده در روزنامه های جهان؛چهارشنبه 22 سپتامبر 2021

روزنامه دیلی تلگراف گزارش می دهد که انگلیس در حال بررسی پیوستن به توافق تجاری آمریکا، مکزیک و کانادا است؛ زیرا “امیدهایش برای توافق تنها با آمریکا از بین رفته”.

گاردین

صفحه‌های اول روزنامه های  چهارشنبه 22 سپتامبر اغلب درباره آینده توافق تجاری پس از برگزیت بین بریتانیا و آمریکا گمانه زنی می کنند.روزنامه گاردین در گزارشی با این تیتر که نخست وزیر بریتانیا در میانه بحبوحه اغتشاش ها امیدوار به توافق تجاری با بایدن بود، نوشته امیدها برای دستیابی به توافق همه جانبه از بین رفته و تغییر چشمگیری در نظر  و رویکرد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا تقریبا منتفی است.

دیلی تلگراف

روزنامه دیلی تلگراف گزارش می دهد که انگلیس در حال بررسی پیوستن به توافق تجاری آمریکا، مکزیک و کانادا است ؛زیرا “امید برای توافق با آمریکا از بین رفته”. در این گزارش آمده است که بوریس جانسون از مطرح کردن توافق تجاری آزاد ایالات متحده و بریتانیا تا انتخابات عمومی 2024 بریتانیا خودداری کرد.

دیلی میل

پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس ، به روزنامه دیلی میل گفته که قول می دهد با معترضان اقلیمی که در M25 هرج و مرج ایجاد کرده اند، برخورد و آنها را سرکوب کند.

فایننشال تایمز

بحران تمام نشدنی انرژی نیز در صفحات اول روزنامه ها خودنمایی می کند.فایننشال تایمز می گوید آژانس بین المللی انرژی از روسیه خواسته است تا گاز بیشتری به اروپا بفرستد و مسائل مربوط به تامین کاهش پیدا کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.