قاچاقچی سابقه‌دار دره فرحزاد در تور اطلاعاتی پلیس

قاچاقچی سابقه‌دار دره فرحزاد که یکی از سوداگران معروف شمال تهران است، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد.

مأموران پایگاه دوم در پی دریافت شکایات شهروندان مطلع شدند که یکی از سوداگران مرگ سابقه‌دار با ایجاد پاتوقی در یکی از محلات شمالی تهران اقدام به توزیع گسترده حشیش و تریاک به‌ویژه بین فروشندگان خُرد و معتادان دره فرحزاد می‌کند.

موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت. پس از اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که متهم چندی پیش به‌دلیل پاکسازی دره فرحزاد اقدام به جابه‌جایی مخفیگاه خود کرده و به‌صورت بسیار ماهرانه اعمال مجرمانه خود را ادامه می‌دهد.

پس از اخذ نیابت قضائی، مأموران موفق شدند متهم را در حالی که سوار بر یک خودرو پژو بود، در محدوده دره فرحزاد شناسایی کنند. او حین ورود به منزلش دستگیر شد.

متهم پس از دستگیری به همراه مأموران وارد منزل شد. در بازرسی از خانه او بیش از ۵۰کیلوگرم ماده مخدر حشیش و تریاک از داخل کمد دیواری اتاق خوابش کشف شد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «متهم به مقر پلیس منتقل شد و پرونده او برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد. با دستگیری متهم که از عاملان اصلی توزیع موادمخدر در دره فرحزاد بود، امیدواریم بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و موادمخدر در مناطق شمالی تهران بیش از پیش کمتر و کمتر شود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.