نبردی اصیل میان قدرت‌های برتر آسیا

یک روایت در هفت خط

پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا و مشخصپ‌شدن نتایج آن؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا، با انتشار گزارشی ویژه به این بازی مهم پرداخت.
در این گزارش از نبرد پرسپولیس ایران و الهلال عربستان به عنوان «نبردی اصیل میان قدرت‌های برتر آسیا» یاد شد.
ای‌‌ف‌سی در ابتدای این گزارش نوشت: با برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم که روز جمعه در کوالالامپور مالزی انجام شد، صحنه برای مهیج‌ترین اوج لیگ قهرمانان در سال ۲۰۲۱ مهیا می‌شود.
الهلال و پرسپولیس به دلیل برخورداری از پایگاه گسترده هواداری و گنجه‌ای مملو از افتخار و جام همواره داعیه بزرگ‌ترین و برترین بودن در قاره کهن را دارند.»
الهلال در جست‌وجوی بازگشت به فرم ایده‌آلی است که به قهرمانی آنان در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۹ انجامید، پای به این رقابت می‌گذارد؛ غول‌های ریاض با قهرمانی د سال ۲۰۱۹ به دو دهه نومیدی و حسرت خود در سطح قاره‌ای پایان دادند.
در سوی مقابل، پرسپولیس هم در این رقابت‌ها خالی از انگیزه نیست؛ آنها در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به ترتیب پس از کاشیما آنتلرزو اولسان هیوندای، نایب قهرمان شدند. قرمزهای تهران به‌ دنبال نخستین قهرمانی خود در این تورنمنت هستند.
مسابقه پرسپولیس ایران و الهلال عربستان ساعت ۲۱ روز ۲۴ مهرماه برگزار خواهد شد. طبق اعلام یکی از رسانه‌های سعودی، این بازی در ورزشگاه بین‌المللی «ملک فهد» شهر رياض انجام می‌شود. ورزشگاهی که متعلق به باشگاه الهلال است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.