مهاجمان تیم‌ملی در حد لالیگا!

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران در ستایش مهاجمان تیمش گفته رفتن به رئال هم برای آنها زیاد نیست

اسکوچیچ که برای مدتی به کشورش سفر کرده، در تشریح وضعیت شاگردانش در تیم‌ملی ایران جملات جالبی را به کار برده است.

دراگان اسکوچیچ برای ملاقات با خانواده‌اش به مدت کوتاهی در زادگاه خود ریژکا توقف کرد و حالا باید راهی ایران شود تا در اردوی تیم حضور داشته باشد. او یک‌سال‌ونیم روی نیمکت ایران بود و در آخرین دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی، عملا تیم‌ملی را احیا کرد، به نحوی که حتی لقب بهترین تیم‌ملی آسیا نیز به ایران رسید و تیم‌ملی به طور قابل توجهی در رتبه‌بندی جهانی پیشرفت کرد.

سایت novelist با سرمربی کروات تیم‌ملی ایران به گفت‌وگو پرداخته و اسکوچیچ صحبت‌های جالبی را درخصوص تیمش مطرح کرده است. او در تشریح وضعیت تیم‌ملی ایران می‌گوید: «یک عدم تعادل خاصی بین سطح آمادگی بازیکنان در تیم‌ملی ایران وجود دارد. همه در یک سطح نیستند. اما فرض کنید ما تقریبا خط حمله در سطح جهانی داریم، شاید حتی بهتر از حمله تیم‌ملی کرواسی باشد. ما بهترین بازیکن پورتو مهدی طارمی، سردار آزمون بازیکن زنیت سه سال بهترین گلزن روسیه را داریم، سپس علیرضا جهانبخش که در فاینورد بازی می‌کند. حتی برخی بازیکنان دیگر در آ.ا.ک آتن و شارلوا. در کل بازیکنانی در خط حمله داریم که رئال‌مادرید هم برای آنها زیاد نیست.»

اسکوچیچ در بخش دیگری از این مصاحبه به بازی‌های پیش‌روی تیم‌ملی اشاره کرده است: «این روند بردها خوب است، ولی مربوط به گذشته است. مهم‌ترین مسأله بازی پیش‌رو است. تیم‌ملی باید ذهنیت برنده داشته باشد. این چند مسابقه می‌تواند ما را با یک قدم به جام‌جهانی نزدیک کند. ما به یک هدف بزرگ نزدیک می‌شویم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.