کلاهبرداری میلیاردی زن رمال در نیاوران

زن رمالی که با ادعای قدرت ماورایی و توان بخت‌گشایی اقدام به کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس پایتخت در نیاوران دستگیر شد.

چندی پیش دو زن جوان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که از سوی زنی به نام ساناز مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند و این زن که خود را دارای قدرت ماورایی و توان بخت‌گشایی معرفی کرده بود، دو میلیارد تومان از آنان اخذ کرده است.

دو شاکی که از سال ۱۳۹۷ با این زن آشنا شده بودند، به مأموران گفتند که طی حدود دوسال‌ونیم هر بار به بهانه‌های مختلف مبالغی را بر باز شدن بخت‌شان به این زن دعانویس پرداخت کرده‌اند و اخیرا نیز پس از آنکه با او به اختلاف برخورده و نتیجه کارهای او را ندیده‌اند، تصمیم به شکایت گرفته‌اند.

با کسب این اطلاعات گروهی از مأموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و متوجه شدند که این زن، محل زندگی خود را تغییر داده است. با این وجود تحقیقات ادامه پیدا کرد و سرانجام مأموران با شناسایی هویت واقعی این فرد، او را در مخفیگاه جدیدش در محله نیاوران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای این زن پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شده است، اما با دستور قضائی تحقیقات برای شناسایی دیگر قربانیان و مالباختگان احتمالی این زن همچنان ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.