فرود اضطراری هواپیما در اندیمشک، از شایعه تا واقعیت

عکسی که در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به یک فروند هواپیمای معیوب است

درحالی که برخی منابع خبری محلی، خبر از فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری در نزدیکی پلیس راه اندیمشک می دادند، فرماندار اندیمشک فرود اضطراری هواپیما در شهرستان اندیمشک را تکذیب کرد.

خبری در فضای مجازی خبری مبنی بر فرود اضطراری یک فروند هواپیما مسافربری در کنار پلیس راه اندیمشک در حال انتشار است که فرماندار اندیمشک خیلی فوری به این خبر واکنش نشان داد و گفت: امروز هیچ گونه فرود اضطراری هواپیما در این شهرستان انجام نشده است. برخی در فضای مجازی با انتشار تصاویر مربوط به انتقال یک هواپیمای معیوب، خبر از فرود یک فروند هواپیما در پلیس راه اندیمشک_خرم آباد دادند که عاری از حقیقت است.

پیمان جهانگیری در ادامه گفت: عکسی که در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به یک فروند هواپیمای معیوب است که با تریلرهای مخصوص از طریق جاده اندیمشک در حال انتقال به تهران است. انتشار تصاویر مرتبط با این موضوع در فضای مجازی یک شیطنت است و افرادی به قصد حاشیه سازی این کار را انجام داده اند.
جهانگیری از شهروندان خواست اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند.
رئیس پلیس راه خوزستان هم با تکذیب فرود اضطراری هواپیما در جاده نزدیک به پلیس راه اندیمشک گفت: این تصاویر مربوط به هواپیمای معیوب ماهشهر است که در حال انتقال به تهران است.
سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: این هواپیمای معیوب توسط تریلرهای مخصوص هواپیمابر در حال انتقال به تهران است و هم اکنون در جاده های استان خوزستان حمل می شود.
رئیس فرودگاه دزفول هم گفت: فرودگاه دزفول امروز ۲ پرواز داشته که یکی به مقصد تهران انجام و مسافران پیاده شده اند و دیگری نیز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است .
انتشار خبر فرود اضطراری یک هواپیمای مسافربری در اندیمشک سبب واکنش های زیادی شده است.

بهمن ماه ۹۸ بود که هواپیمای شماره ۶۹۳۶ که ساعت ۶:۳۵ صبح از تهران به مقصد بندرماهشهر پرواز کرد در زمان فرود به دلیل نقص فنی از باند فرودگاه ماهشهر خارج شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.