موبایل‌قاپی برای تأمین هزینه جراحی زیبایی

سارق گوشی موبایل زنان و دختران پس از دستگیری، تأمین هزینه جراحی زیبایی را انگیزه خود از این سرقت‌های سریالی اعلام کرد.

چندی پیش در یکی از خیابان‌های مرکز تهران، مردی موتورسوار گوشی موبایل یک زن را قاپید و فرار کرد. چند موتورسوار دیگر او را تعقیب کردند و درنهایت زمانی که سارق با خودرو نیسان تصادف کرد، دستگیر شد.

بلافاصله پلیس در جریان موضوع قرارگرفت و این پسر سارق به کلانتری منتقل شد. در بازرسی از او چندین گوشی تلفن همراه کشف و مشخص شد که او سارق سریالی موبایل است. این پسر در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود انگیزه عجیبی را برای این سرقت‌ها اعلام کرد.

او که هیچ سابقه‌ای در پرونده قضائی خود ندارد، زمانی که در مقابل قاضی شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت، درباره دلیل دزدی‌هایش گفت: «تازه سرقت را شروع کردم، چون می‌خواستم بینی‌ام را جراحی و دندان‌هایم را هم لمینیت کنم. چند وقت پیش با دختری آشنا شدم و او در یکی از قرار‌هایمان گفت که اگر به خودت برسی و چند عمل زیبایی انجام دهی، چهره‌ات خوب می‌شود. از آن زمان حال خوبی ندارم. احساس می‌کنم مرا مسخره‌کرد، برای همین دلم می‌خواست هر طور شده بینی‌ام را عمل کنم، اما هزینه‌اش زیاد بود. من تازه موتورسیکلت خریده بودم و پولی نداشتم، با حقوق کارمندی هم که نمی‌توانستم عمل کنم. یک روز با دوستم حرف می‌زدم و گفتم که دلم می‌خواهد عمل جراحی کنم، او هم به شوخی گفت باید به دزدی بروی. من همان زمان جرقه‌ای در ذهنم درخشید. از آنجا که حتما می‌خواستم جراحی زیبایی انجام دهم، تصمیم گرفتم به دزدی بروم.

معمولا به خیابان‌های شمال، غرب و مرکز تهران می‌رفتم و وقتی خانمی را در حال صحبت با تلفن همراهش می‌دیدم، گوشی او را می‌قاپیدم

معمولا به خیابان‌های شمال، غرب و مرکز تهران می‌رفتم و وقتی خانمی را در حال صحبت با تلفن همراهش می‌دیدم، گوشی او را می‌قاپیدم. هیچ وقت در زندگی‌ام خلاف نکرده بودم و این بار هم برای جورکردن عمل بینی و لمینیت‌کردن دندان‌هایم دست به دزدی زدم. برای اجرای نقشه، کلاه‌کاسکت می‌گذاشتم تا صورتم مشخص نباشد، پلاک موتورم را هم مخدوش می‌کردم. گوشی‌های دزدی را هم به مالخر می‌فروختم. فکرش را نمی‌کردم به این زودی دستگیر شوم. آن روز که چند موتورسوار به دنبال من آمدند، هول شدم و تصادف‌کردم، برای همین زود دستگیر شدم. ولی قصد داشتم پس از جور شدن عمل جراحی زیبایی دزدی را کنار بگذارم.»

با اعترافات این پسر جوان، او با قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده از سوی کارآگاهان پلیس ادامه یافت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.