تصمیمات جدید برای مسائل مبهم جدید درباره شبکه نمایش خانگی

صدور مجوز محصولات شبکه نمایش خانگی در نقطه عطفي دیگر

به نظر می‌رسد ماجرای صدور مجوز برای سریال‌ها و دیگر محصولات شبکه نمایش خانگی در آستانه یک نقطه عطف دیگر است. یعنی در حالی که از سپرده شدن صدور مجوز برای محصولات تصویری وی‌اودی‌ها و شبکه نمایش خانگی به «ساترا» حدود یک سال می‌گذرد، صحبت‌های محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد جدید، در این مورد شایعاتی را در این زمینه به وجود آورده است.

 

محمدمهدی اسماعیلی در پاسخ پرسشی درباره مواضع این وزارتخانه به برخی حاشیه‌های پیرامونی «ساترا» و البته انتقاداتی که تعدادی از هنرمندان و صنوف مختلف خانه سینما درباره نحوه مدیریت این مجموعه روی مجوز آثار تصویری داشته‌اند، گفت که این بحث باید بدون جنجال رسانه‌ای حل شود: «من در جریان جزئیات این شرایط طی سال‌های اخیر بوده‌ام و معتقدم بدون جنجال رسانه‌ای این بحث باید حل شود و چند روز پیش هم گفته‌ام. موضوع نیز کاملا روشن است و ما باید همه اقدامات را در چارچوب قانون انجام بدهیم.»

اسماعیلی در ادامه در این زمینه گفت: «ما طی روزهای اخیر با شورای عالی فضای مجازی، مجلس شورای اسلامی و سازمان صداوسیما گفت‌وگوهای خوب و فشرده‌ای داشتیم و کار در حال جمع‌بندی است که به زودی در مراکز قانونی تصمیم‌گیری این ماجرا اتفاق می‌افتد. قطعا ما معتقد هستیم که جایگاه نظارتی و شأن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسیری که تا به امروز ادامه داشته باید ادامه پیدا کند و اگر ابهامی در این زمینه هست و مسائل جدیدی پیش آمده که نیازمند تصمیم‌گیری جدید است باید با رعایت قوانین و رویه‌های موجود تصمیم‌گیری شود.»

وزیر ارشاد
واکنش وزیر ارشاد به حاشیه‌های «ساترا»: این بحث باید بدون جنجال رسانه‌ای حل شود

وزیر جدید ارشاد که در حاشیه آیین بازگشایی هنرستان‌های هنرهای زیبای کشور در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد؛ درباره انتصاب مدیران جدید معاونت‌های مختلف ارشاد نیز گفت که «فرآیند تغییر و تحولات مدیریتی تقریبا انجام شده و ما به زودی انتصابات جدید را خواهیم داشت. البته برخی از دوستان هم در بخش‌های مختلف ابقا شده‌اند. چند تغییر هم داشتیم که طی هفته پیش رو به طور رسمی معرفی خواهند شد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.