نوید محمدزاده اولین بازیگر «نگهبان شب»

پیش تولید فیلم جدید رضا میرکریمی آغاز شد

پیش تولید فیلم جدید سید رضا میرکریمی با عنوان «نگهبان شب» آغاز شد و نوید محمدزاده اولین بازیگری است که برای حضور در این فیلم انتخاب شده است.

شهروند آنلاین:‌ پیش تولید تازه‌ترین ساخته رضا میرکریمی آغاز شد و طبق اعلام مشاور رسانه فیلم،  نوید محمدزاده اولین بازیگر «نگهبان شب» است.

«نگهبان شب» به نویسندگی مشترک رضا میرکریمی و محمد داوودی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی که هفته گذشته پروانه ساخت دریافت کرده است، وارد مرحله پیش تولید شد .
نوید محمدزاده اولین بازیگری است که برای حضور «نگهبان شب» انتخاب شده است.در این فیلم که پیش‌بینی می‌شود مرحله پیش‌تولید طولانی را پیش رو داشته باشد، مانند ساخته های قبلی این کارگردان قرار است چند چهره تازه هم به سینمای ایران معرفی شود.
فیلم قبلی سید رضا میرکریمی با عنوان «قصر شیرین»، با دریافت بیش از بیست جایزه بین المللی، حضور موفقی در فستیوال های جهانی داشت.
«قصر شیرین» برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شد و با نامزدی در هشت رشته، برنده دو سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن شد. اما درخشش اصلی فیلم در بیست و دومین جشنواره فیلم شانگهای رقم خورد که فیلم با حضور در بخش مسابقه اصلی، برنده ۳ جام طلایی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد از این فستیوال شد.

«قصر شیرین» در استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد، شهر یاسوج فیلم برداری شده است و مردم این شهر همکاری زیادی با عوامل فیلم داشتند.

این فیلم علاوه بر تحسین مخاطبان در جشنواره فیلم فجر، به عنوان فیلم محبوب منتقدان در مجله فیلم انتخاب شده‌است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.