سرنوشت گروگان سراوانی پس از 3 ماه اسارت

با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان جوان 28ساله پس از سه ماه اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد و عامل اصلی آدم‌ربایی دستگیر شد.

در  خرداد ماه سال‌جاری در پی ربایش جوانی 28ساله در یکی از محلات شهرستان سراوان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان وارد عمل شدند.

در بررسی های اولیه پلیس و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو 405 این جوان را که در مسیر حرکت به منزلش بوده، ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

تیم رسیدگی‌کننده به پرونده در جریان تحقیقات خود دریافتند که آدم‌ربایان بلافاصله پس از ربایش این جوان طی تماس با خانواده او در قبال آزادسازی‌اش مبلغ 3میلیارد تومان درخواست کرده بودند.

با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان جوان ربوده‌شده، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای را برای رهایی او آغاز کردند. در نتیجه تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی هویت آدم‌ربایان شدند.

اختلاف مالی

علت این آدم‌ربایی اختلاف مالی ناشی از معاملات موادمخدر بوده است. سرانجام در پی اقدامات گسترده پلیس، محل اختفای عامل اصلی این آدم‌ربایی شناسایی شد.  متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جوان ربوده‌شده پس از سه ماه اسارت به آغوش خانواده بازگشت.

یک قبضه سلاح کمری در بازرسی مخفیگاه  متهم آدم‌ربا  کشف شده است. متهم دستگیر‌شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان متواری پرونده ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.