جزئیات تجاوز معلم روستا در اهر

خانواده پنج دانش‌آموز اهل روستایی از توابع شهرستان اهر مدعی تجاوز معلم به فرزندانشان شده‌اند

خانواده پنج دانش‌آموز اهل روستایی از توابع شهرستان اهر مدعی شده‌اند که فرزندان‌شان از سوی متهمی که گفته می‌شود معلم است مورد آزار شیطانی قرار گرفته‌اند. شهرستان اهر در شوک فرو رفته است. ماجرا از این قرار است که  در روستای گودل از توابع شهرستان اهر، دانش‌آموزان به خانواده‌های خود اعلام کردند که توسط فردی آشنا به نام ج.الف مورد آزار شیطانی قرار گرفته‌اند. همچنین اظهارات کودکان که شامل یک دختر و چهار پسر بودند حاکی از آن بود که متهم آنها را برهنه کرده است.

خانواده‌ها بعد از اینکه در جریان این ماجرا قرار گرفتند به شدت برافروخته شدند و به اتفاق همدیگر سراغ متهم رفتند. گفته می‌شود متهم در برخورد اولیه با اولیای دانش‌آموزان ادعا کرده قصد نوازش کودکان را داشته، اما خانواده‌ها حرف او را نپذیرفته و بر این باور بودند که نوازش کودکان نیازی به برهنه‌کردن آنها نداشته است.

خانواده این دانش‌آموزان بلافاصله شکایت خود را در مراجع قضائی به ثبت رساندند و پرونده در شعبه یکم بازپرسی دادسرای اهر گشوده شد. با توجه به اینکه اتهام واردشده به متهم پرونده در صلاحیت رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان آذربایجان‌شرقی است، به زودی به این مرجع قضائی انتقال خواهد یافت.

 واکنش دادستان اهر به پرونده معلم شیطان‌صفت

گفته می‌شود متهم معلم است و در حال حاضر بازداشت شده و تحقیقات از او در جریان است. اتهام جزئیات تجاوز معلم روستا به 5 دانش‌آموز دختر و پسر در شعبه ویژه در حال رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی است.

در پی گزارش مرجع انتظامی و شکایت دو نفر از والدین دانش‌آموزان، یکی از روستاهای بخش مرکزی اهر علیه معلم روستای مورد نظر مبنی بر کودک‌آزاری فرزندان‌شان در سال گذشته موضوع بلافاصله به صورت ویژه در شعبه بازپرسی دادسرا مطرح شد و تحت رسیدگی قضائی قرار گرفت.

دستگاه قضائی با جدیت و دقت و حفظ استقلال قضائی و بدون توجه به حواشی ایجادشده موضوع را در اسرع وقت رسیدگی و مطابق قانون و مقررات قضائی اتخاذ تصمیم لازم خواهد کرد.

این مقام قضائی همچنین از اصحاب رسانه و مدیران شبکه‌های اجتماعی خواست قبل از انتشار هرگونه اخبار از صحت و سقم آن اطلاع حاصل کرده و با رعایت اخلاق حرفه‌ای، سعی در انتشار اخبار موثق کنند و در این‌خصوص نیز انتشارکنندگان اخبار کذب و تشویش‌کنندگان اذهان عمومی قطعا شناسایی می‌شوند و با آنها برخورد قضائی می‌شود.

در پی انتشار خبر کودک‌آزاری در اهر، در اولین فرصت اقدام به تشکیل جلسه شورای تأمین با حضور مسئولان قضائی، امنیتی  نظامی و انتظامی شد. در این جلسه پس از طرح موضوع، همه دستگاه‌های مرتبط گزارش لازم را ارایه دادند. دستگاه‌های مرتبط با جدیت  پیگیر  موضوع باشند و متعاقبا اطلاعات تکمیلی از سوی دستگاه قضائی به اطلاع عموم خواهد رسید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.