نساجی، جدیدترین چالش کاپیتان مسعود

کاپیتان سابق تیم‌ملی تصمیم گرفته برای فصل جدید در نساجی مازندران توپ بزند

مسعود شجاعی بعد از حضور در تراکتور، این بار قرار است در شمال کشور و در تیمی پرطرفدار خودش را محک بزند.  

مسعود شجاعی که سابقه حضور در سه جام‌جهانی را در کارنامه دارد و یکی از ستاره‌های پرطرفدار فوتبال ایران محسوب می‌شود، لیگ گذشته را هم با پیراهن تراکتور شروع کرد، اما در میانه‌های راه با شرایط عجیبی مواجه شد. شجاعی که در طول یک فصل هم بازیکن و هم سرمربی تراکتور شد، در ادامه راه وقتی رسول خطیبی هدایت تراکتور را برعهده گرفت، به مشکلاتی در این باشگاه خورد و بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی سرانجام با مالک باشگاه تبریزی برای جدایی به توافق رسید.

شجاعی در چند ماه آخر فصل گذشته هرگز برای تراکتور بازی نکرد و با توجه به ورودش به 37 سالگی خیلی‌ها تصور می‌کردند که او به زودی از فوتبال خداحافظی کند. با همه اینها شجاعی که گفته بود قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد، برای انتخاب تیم آینده‌اش عجله نکرد و حالا در فاصله حدود 20 روز تا شروع لیگ برتر با پیراهن نساجی مازندران آفتابی شد.

مسعود شجاعی طی روزهای گذشته بحث‌هایی درباره حضورش در نساجی مازندران مطرح بود، اما این موضوع را هیچ کدام از دو طرف تایید نکردند تا اینکه او سه‌شنبه در تمرین نساجی حضور یافت و به شایعات مطرح‌شده رنگ واقعیت بخشید.

شجاعی بعد از جلسه با مسئولان باشگاه شمالی لیگ برتر به توافق نهایی رسید و امروز با سفر به شمال رسما کارش را با نساجی استارت زد. کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتبال که در تراکتور سابقه کار کردن با ساکت الهامی را دارد، حالا با نظر این مربی به نساجی مازندران رفته و کارش را در این تیم شروع خواهد کرد.

شجاعی 37 ساله با توجه به سوابق زیادی که در فوتبال ایران دارد، ستاره قابل اتکایی برای نساجی محسوب خواهد شد. او با کوله‌باری از تجربه ناشی از حضور در فوتبال اروپا و لیگ برتر ایران در طول سالیان گذشته احتمالا بازوبند کاپیتانی نساجی را نیز بر دست خواهد بست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.