قتل زن و مرد آبادانی با سلاح شکاری

قاتل انگیزه‌اش را اختلافات خانوادگی اعلام کرد

قاتل زن و مرد آبادانی به همراه سلاحش در صحنه جرم دستگیر شد. او در بازجویی‌های پلیسی انگیزه‌اش از این جنایت هولناک را اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اعلام این خبر گفت: «در پی تماس فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک قتل در یکی از مناطق آبادان، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر به محل مراجعه کردند. در بررسی‌های انجام‌شده توسط مأموران مشخص شد زن ۳۸ ساله و مرد ۳۱ساله‌ای با یک قبضه سلاح شکاری به قتل رسیده‌اند. بنابراین به طور فوری کار شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار گرفت. مأموران پلیس موفق به شناسایی و دستگیری قاتل ۲۷ ساله در اطراف صحنه جرم شدند. ضمن اینکه سلاح به کار رفته در این حادثه قتل را که یک قبضه سلاح شکاری وینچستر بود نیز کشف کردند.»

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه قاتل اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار است، گفت: «او در بازجویی‌های پلیسی، خود را برادر یکی از مقتولان معرفی کرد. او دلیل اقدام به قتلش را اختلاف خانوادگی نامید.»

سرهنگ زلقی ادامه داد: «متأسفانه عدم‌مراجعه به قانون، پیگیری‌نکردن مشکلات خانوادگی از طریق مجاری قانونی، عدم‌مشاوره با بزرگان و معتمدان محله سبب اتخاذ تصمیمات غلط و بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری می‌شود. قاتل به همراه سلاح کشف‌شده برای سیر مراحل قانونی و با هماهنگی قضائی در اختیار پلیس مبارزه با جرایم جنایی این فرماندهی قرار گرفت.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.