تله خواستگار دزد برای دختران دم ‌بخت

این سارق با ورود به خانه دختران، همه طلاهای آنان را سرقت می‌کرد

سارق خانه با ترفند خواستگاری از دختران جوان دست به دزدی‌های سریالی می‌زد. او هفت دختر دم‌ بخت را در تله‌اش گرفتار کرد و همه طلاهای آنان را دزدید.

با شکایت زن جوانی در رابطه با سرقت طلا و پول‌ها از خانه‌اش، کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند.

به دنبال این شکایت، کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی راهی محل سرقت شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که سرقت از سوی فردی آشنا صورت گرفته است.

در ادامه ماموران به تحقیقات محلی پرداختند. آنها موفق شدند تصویر سارق جوان را که با کلید وارد خانه شاکی شده بود، به دست بیاورند. زمانی که دختر جوان تصویر سارق خانه‌اش را دید، او را به عنوان خواستگارش شناسایی کرد.

راز خواستگار قلابی

این دختر در اینباره به ماموران پلیس گفت: «مدتی قبل در اینستاگرام با پسر جوانی به نام کوروش آشنا شدم. مدتی که از آشنایی‌مان گذشت کوروش ابراز علاقه و پیشنهاد ازدواج را مطرح کرد. خانواده‌ام در شهرستان زندگی می‌کنند و من به خاطر کار راهی تهران شدم. در همان دوران آشنایی فهمیدم کوروش مرد خوبی برای زندگی است. برای همین وقتی پیشنهاد ازدواج داد موافقت کردم. کوروش وقتی پاسخ مثبت مرا دید، از شهرستان محل زندگی‌اش به تهران آمد. او را برای صحبت در رابطه با ازدواج به خانه‌ام دعوت کردم. فردای روزی که کوروش به خانه‌ام آمد از خانه سرقت شد، اما نمی‌دانستم که او عامل این سرقت است.»

با اظهارات دختر جوان تحقیقات برای دستگیری کوروش ادامه یافت. در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان با شکایت‌های مشابه مواجه شدند. سرقت‌هایی که همه آنها از سوی مرد جوانی به نام کوروش صورت گرفته بود. بررسی‌ها نشان می‌داد متهم جوان در شهرهای چالوس، مشهد، اردبیل و … به همین شیوه سرقت انجام داده است.

سرهنگ علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «متهم به سرقت از زنان و دختران جوان در شهرهای مختلف اعتراف کرد. تاکنون هفت شاکی شناسایی شدند. همچنین ارزش اموال مسروقه نیز بالغ بر 200میلیون تومان برآورد شده است. تحقیقات پلیسی برای  شناسایی سایر شاکیان ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.