شهادت مأمور پلیس در درگیری با مردان مسلح

این درگیری در بندرعباس و مربوط به اختلافات دیرینه دو طایفه بود

مأمور نیروی انتظامی در درگیری با افراد مسلح در بندرعباس به شهادت رسید. دو طایفه به خاطر اختلافات قدیمی با یکدیگر درگیر شده بودند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه باب شهادت در ناجا برای دفاع از امنیت همچنان باز است، از شهادت یک مأمور ناجا، استوار یکم «مجتبی سالارنسب» در راه امنیت مردم در درگیری با افراد مسلح در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری درباره جزئیات این ماجرا گفت: «در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر درگیری در منطقه سه‌راه جهانبار بندرعباس، بلافاصله واحد گشتی یگان امداد شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شد.»

با حضور تیم گشتی در محل، افرادی به سمت مأموران انتظامی شلیک کردند. در این ارتباط مأمور جان بر کف ناجا «استوار یکم مجتبی سالارنسب» بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به شهادت رسید

او با بیان اینکه علت درگیری کینه‌توزی و اختلافات قدیمی مربوط به سنوات گذشته بین دو طایفه بوده است، افزود: «با حضور تیم گشتی در محل، افرادی به سمت مأموران انتظامی شلیک کردند. در این ارتباط مأمور جان بر کف ناجا «استوار یکم مجتبی سالارنسب» بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به شهادت رسید. در این رابطه افراد حاضر در درگیری بلافاصله توسط مأموران شناسایی و دستگیر شدند. تحقیق از متهمان برای شناسایی ضارب اصلی به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار دارد.»

سردار جعفری ادامه داد: «زمان و چگونگی برگزاری مراسم تشییع این شهید بزرگوار متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

او در پایان با اشاره به مصادف‌شدن شهادت این همکار بزرگوار با هفته دفاع مقدس، گفت: «در دفاع مقدس بیش از ۸هزار پرسنل جان برکف نیروی انتظامی شامل ژاندارمری و کمیته‌های انقلاب اسلامی شهید شدند و بعد از دوران دفاع مقدس نیز باب شهادت در ناجا برای دفاع از امنیت همچنان باز مانده است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.