ارمغان تل‌آویو برای منطقه ‌و بحرین تنها ناامنی است

واکنش وزارت خارجه به تحرکات صهیونیستی

حسین امیرعبداللهیان، در توییتی نوشت: استقبال حکومت بحرین از وزیر خارجه رژیم جعلی صهیونیستی، خیانت آشکار به آرمان مردم مظلوم و مقاوم فلسطین است

شهروند آنلاین:  وزیر خارجه کشورمان در توییتی نوشت که رژیم صهیونیستی برای بحرین و منطقه تنها ناامنی به ارمغان می‌آورد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان روز جمعه در توییتی نوشت: «استقبال حکومت بحرین از وزیر خارجه رژیم جعلی صهیونیستی، خیانت آشکار به آرمان مردم مظلوم و مقاوم فلسطین است. ما فقط یک کشور می‌شناسیم که فلسطین نام دارد و پایتخت آن قدس است. بی‌تردید ارمغان تل‌آویو برای منطقه ‌و بحرین تنها ناامنی است.»

واکنش ایران به سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین

همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه زمینه‌سازی برای تثبیت حضور مخرب اسراییل در منطقه را در راستای تنش‌زایی و ناامنی بیشتر دانست و آن را محکوم کرد.

سعید خطیب‌زاده، طی اظهاراتی در خصوص سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین، با یادآوری اقدام خفت‌بار حاکمان بحرین در علنی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، استقبال حقیرانه حاکمان این کشور از مقام رژیم اشغالگر قدس را خلاف خواست و رأی مردم شریف و آزاده بحرین خواند.

سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه زمینه‌سازی برای تثبیت حضور مخرب اسراییل در منطقه را در راستای تنش‌زایی و ناامنی بیشتر دانست و آن را محکوم کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اظهار تاسف از نادیده گرفتن جنایات روزمره رژیم صهیونیستی علیه مردم ستمدیده و مظلوم اما مقاوم فلسطین از سوی حاکمان بحرین، اظهار کرد: «این‌گونه اقدامات موجب مشروعیت‌افزایی رژیم صهیونیستی نخواهد شد و تاثیری نیز بر آرمان آزادی قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین جهان، ندارد.»

خطیب‌زاده با تاکید بر این نکته که این لکه ننگ از دامان حکام بحرین پاک نخواهد شد، اظهارکرد: «مردم منطقه همچنان مخالف روند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی باقی خواهند ماند.»

پاسخ سفیر ایران در آذربایجان به شیطنت سفیر رژیم صهیونیستی

در همین راستا سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در واکنش به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در این کشور تاکید کرد: «خواب‌های صهیونیسم برای این منطقه هرگز تعبیر نخواهد شد.»

سیدعباس موسوی، سفیر کشورمان در باکو در توییتی در واکنش به اظهارات سفیر رژیم صهیونیستی در این کشور نوشت: «ما برای همه یهودیان و مسیحیان و دیگر پیروان ادیان الهی احترام ویژه قائل هستیم؛ ولی مطمئن هستیم جمهوری آذربایجان و فلسطین برای همیشه کشورهای اسلامی باقی خواهند ماند. خواب‌های صهیونیسم برای این منطقه هرگز تعبیر نخواهد شد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.