واژگونی مینی‌بوس حامل کارگران باغ سیب

حال 2 مسافر وخیم اعلام شده است

بر اثر برخورد یک مینی‌بوس با یک خودروی پراید ۱۸ نفر مصدوم شدند. حال ۲ نفر از مصدومان وخیم اعلام شده است.

رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان مشگین‌شهر به تشریح جزئیات این حادثه رانندگی پرداخت و گفت: «این حادثه که ۷:۳۰ صبح روز جمعه و در ۵ کیلومتری جاده مشگین‌شهر- اهر روی داد یک مینی‌بوس با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرد. شدت این برخورد به حدی بود که مینی‌بوس از مسیر اصلی جاده منحرف و به‌دلیل نبود گاردریل بلافاصله از روی پل سقوط کرده است.»

رئیس فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ شهرستان مشگین‌شهر مینی‌بوس حادثه‌دیده را حامل کارگران برای چیدن سیب در یکی از باغات مشگین غربی اعلام کرد. او گفت: «۴ دستگاه آمبولانس به همراه مجهزترین امکانات درمانی و تیم‌های امدادی در سریع‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شد. تکنیسین‌ها به رسیدگی بیماران بدحال و سرپایی در این جاده پرداختند. بر اساس معاینات و تشخیص پزشکی تیم‌های امدادی یازده نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان ولیعصر (عج) منتقل شدند. هفت نفر دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند که وضعیت حال عمومی ۲ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.»

او تعداد پایگاه‌های اورژانس در شهرستان مشگین‌شهر را هشت پایگاه مجهز عنوان کرد و گفت: «از این تعداد چهار پایگاه به صورت شهری و چهار پایگاه در محورهای مواصلاتی شهرستان قرار دارند. بر اساس آمار در شهریورماه ۱۴۰۰ بیش از ۹۰۰ عملیات امدادرسانی در این شهرستان توسط نیروهای امدادی انجام گرفته است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.