سرقت 70 میلیاردی از اماکن خصوصی

باند 5 نفره در تله پلیس گرفتار شد

باند 5 نفره سارقان انبار فروشگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند. اعضای این باند در مدت کوتاهی بیش از 5 سرقت به ارزش تقریبی 70 میلیارد ریال مرتکب شده بودند.

در پی ارجاع پرونده‌ای از کلانتری قلعه‌نو مبنی بر سرقت از انبار تجهيزات آزمايشگاهي و مواد شيميايي به ارزش20 ميليارد ریال بررسی موضوع در خصوص شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي قرار گرفت.

در تحقیقات محلی مشخص شد که سارقان 4 نفر بوده‌اند. آنها با استفاده از 2 خودروی وانت پیکان و پژو 405 اموال موجود در انبار را سرقت کرده‌اند. در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد خودروی وانت پیکان سارقان، مسروقه بوده و سابقه ثبت در کلانتری افسریه دارد.

در بررسی‌های پلیسی در نهایت 2 نفر از متهمان که در حال فروش اموال مسروقه در فضای مجازی بودند، شناسایی شدند. آنها در مخفیگاه‌شان دستگیر و به سرقت اموال مسروقه با همکاری 2 تن از همدست‌شان اعتراف کردند.

سارقان به 3 سرقت دیگر از انبار نگهداري کالا و لوازم خانگي در خيابان «فدائيان اسلام» و «کهريزک» و 2 سرقت خودرو اعتراف کردند. در ادامه یکی از سارقان و مالخر اموال سرقتی دستگیر شدند. در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان 50 میلیارد ریال از اموال سرقتی کشف شد.

سرهنگ «حیدر گودرزی» رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «تلاش کارآگاهان برای دستگیری سارق متواری و کشف اموال سرقتی همچنان ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.