ابوطالب رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» را می‌سازد

سعید ابوطالب بعد از شام ایرانی، با پروژه‌ای جدید به شبکه خانگی می‌آید

با پیوستن «آزیتا ترکاشوند» و «روشنک‌گرامی»، ۱۲ شرکت‌کننده این رئالیتی‌شو تکمیل شدند تا جلوی دوربین بروند.

شهروند آنلاین: سعید ابوطالب بعد از شام ایرانی، با پروژه‌ای جدید به شبکه خانگی می‌آید، «آزیتا ترکاشوند» و «روشنگ گرامی» به رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» پیوستند و محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر این برنامه انتخاب شد، ابوطالب رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» را می‌سازد.

پیش از این نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما، مریم مومن، نسیم ادبی، خاطره حاتمی، سمیرا حسن‌پور، سیما تیرانداز و سارا خوئینی‌ها به عنوان بازیگران «شب‌های مافیا» معرفی شده‌ بودند.

بنابر این خبر، روز گذشته با پیوستن «آزیتا ترکاشوند» و «روشنک‌گرامی»، ۱۲ شرکت‌کننده این رئالیتی‌شو تکمیل شدند تا جلوی دوربین بروند.

در مرحله ابتدایی، این بازی با حضور ۱۲ بازیگر زن برگزار می‌شود.

در هر فصل از این رئالیتی‌شو، یکی از بازیگران، ۱۲ نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت می‌کند و آن‌ها به اتفاق شخص دعوت‌کننده که در بازی به او لیدر برگزار کننده می‌گویند، بازی را کاملا مستند و واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند.

سپس دو گروه ۱۲ نفره شامل مردان بازیگر نیز این بازی را تجربه خواهند کرد که در مجموع تعداد شرکت کنندگان را به عدد ۳۶  می رساند. محمدرضا علیمردانی نیز به عنوان لیدر و برگزار کننده بازی مافیا در هر سه بازی حضور خواهد داشت.

ابوطالب رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» را می‌سازد.  سرمایه‌گذاری این برنامه با شرکت هنر اول است و توسط  فیلیمو پخش خواهد شد.

سعید ابوطالب کارگردان این مجموعه پیش از این کارگردانی برنامه‌ای مشابه یعنی «شام ایرانی» را به عهده داشته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.