کادوی رئیس جدید صداوسیما؛ عادل برمی‌گردد

با اعلام پیمان جبلی، فردوسی‌پور منعی برای بازگشت به تلویزیون ندارد

پیمان جبلی رئیس جدید صداوسیما صبح شنبه اعلام کرد منعی برای بازگشت عادل فردوسی‌پور به تلویزیون وجود ندارد و احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد این ماجرا خواهیم بود.

شهروندآنلاین: با گذشت نزدیک به سه‌سال از جدایی عادل فردوسی‌پور از شبکه سوم سیما طرفداران فوتبال و بسیاری از عموم جامعه در انتظار بازگشت این چهره محبوب به قاب جادویی تلویزیون هستند.

عادل فردوسی‌پور که طرفداران زیادی در میان قشرهای مختلف جامعه و به‌خصوص فوتبال‌دوستان دارد، با تغییرات ایجادشده در دولت و البته سازمان صداوسیما حالا با پیشنهادهای تازه‌ای از تلویزیون مواجه می‌شود و به همین خاطر احتمال بازگشتش بالا گرفته است.

فردوسی‌پور پس از اسفند 97 و اختلافاتی که با مدیران وقت صداوسیما داشت، دیگر هیچ‌گاه برنامه‌ای را در تلویزیون اجرا نکرد و صرفا به تهیه‌کنندگی برنامه فوتبال 120 در شبکه ورزش پرداخت. حالا اما با صحبت‌هایی که پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما انجام داده، احتمالا شاهد بازگشت او خواهیم بود.

با انتشار یک ویدیو از رئیس جدید سازمان صداوسیما، او و عادل فردوسی‌پور از صبح شنبه در صدر اخبار قرار گرفته‌اند.

در حاشیه سفر پیمان جبلی، رئیس جدید صداو سیما که بیش از یک هفته از نگارش و ابلاغ حکم او نمی‌گذرد به استان خوزستان، گفت‌وگوی جبلی با یک هوادار خوزستانی فوتبال به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و مورد استقبال ویژه هواداران قرار گرفت؛ چراکه این هوادار آبادانی ضمن اعطای پیراهن تیم محبوبش نفت آبادان و همچنین یک پیراهن از تیم فولاد خوزستان به رئیس جدید صداوسیما، از او درخواست احیای برنامه نود با اجرای عادل فردوسی‌پور را داشت.

نکته جالب اینکه جبلی از این موضوع استقبال کرد و گفت: «عادل فردوسی‌پور می‌تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد.»

این جمله از سوی رئیس صداوسیما، به معنای پایان دوری 2.5 ساله مجری برنامه نود از قاب تلویزیون می‌تواند باشد. همچنین استفاده از واژه «دوباره» به این معناست که فعالیت فعلی فردوسی‌پور به عنوان تهیه‌کننده فوتبال ۱۲۰ مدنظر جبلی نیست.

جبلی از این موضوع استقبال کرد و گفت: «عادل فردوسی‌پور می‌تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد.»

ضمن اینکه رئیس جدید صداوسیما در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت که صداوسیما موظف به بیان و پیگیری مشکلات مردم است. نکته جالب‌ توجه اینکه اعلام پیمان جبلی برای بدون مانع‌بودن بازگشت فردوسی‌پور به قاب تلویزیون با سالروز تولد او تقارن دارد، اتفاق ویژه‌ای که می‌تواند شروعی متفاوت را برای 48سالگی عادل فردوسی‌پور رقم بزند.

در این خصوص طی روزهای گذشته شایعاتی در فضای مجازی وجود داشت، مبنی بر اینکه فردوسی‌پور یک شرط بزرگ برای بازگشت به تلویزیون دارد و آن هم احیای برنامه نود است. با توجه به اینکه طی 3سال گذشته برنامه فوتبال برتر تقریبا جای نود را در شبکه سوم سیما گرفته، بازگرداندن نود موضوعی نیست که به راحتی بتوان آن را اجرایی کرد. از طرف دیگر فردوسی‌پور هم خودش به‌طور رسمی این شرط را در جایی عنوان کرده و مسئولان صداوسیما نیز هنوز واکنشی به موضوع نداشتند.

در این شرایط باید منتظر گذر زمان بود تا در نهایت مشخص شود چه سیاست‌های جدیدی درباره شبکه سوم سیما و البته عادل فردوسی‌پور اتخاذ و اجرایی خواهد شد. چیزی که بی‌تردید خیلی از عموم جامعه از تلویزیون انتظارش را دارد، بازگرداندن فردوسی‌پور است و باید دید چه اتفاقاتی در این زمینه رخ می‌دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.