زورگيري از زنان در غرب تهران

11 زن، مجرم دستگیر شده را شناسایی کرده‌اند

باند سارقان خشن طلاجات زنان در غرب تهران متلاشی شد. متهمان با تهدید بانوان در مکان‌های خلوت، طلاجات آنان را زورگیری می‌کردند.

به دنبال چند سرقت طلا از زنان توسط سرنشینان خودرو، موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. اواخر شهریورماه امسال بود که زن جوانی با مراجعه به کلانتری 133 شهرزیبا از یک دزدی خبر داد. او گفت: «هنگام تردد در خيابان، راننده و 2 سرنشین یک خودروی سواری 206 با همکاری یکدیگر با استفاده از گاز اشک‌آور مرا تهدید کردند. آنها در نهایت النگوی مرا سرقت کرده و متواری شدند.»

هنگام تردد در خيابان، راننده و 2 سرنشین یک خودروی سواری 206 با همکاری یکدیگر با استفاده از گاز اشک‌آور مرا تهدید کردند. آنها در نهایت النگوی مرا سرقت کرده و متواری شدند

مأموران کلانتری در بررسی‌های اولیه به‌دست آوردند، پلاک نصب شده روی خودروی 206 سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد. گشت‌زنی‌های هدفمند برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد. تا اینکه مأموران پلیس غروب روز پنجشنبه هشتم مهرماه موفق شدند خودروی سارقان را شناسایی کنند.

طرح مهار سارقان آغاز شد. راننده و سرنشینان خودرو بدون توجه به فرمان‌های پلیسی از محل با سرعت بالایی متواری شدند. تا اینکه مأموران برای توقیف خودرو چند تیر هوایی شلیک کردند. آنها در نهایت موفق شدند پس از تعقيب و گريز 30 دقيقه‌اي با شلیک به سمت لاستيك خودرو آن را متوقف کنند.

در این عملیات یکی از سارقان دستگیر و 2 تن از آنها از محل گریختند. متهم پس از انتقال به کلانتری به زورگیری و سرقت طلاجات از زنان با همکاری همدستانش در محل‌های خلوت اعتراف کرد.

سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «تاكنون 11 نفر از بانوان به كلانتري133 مراجعه و اين فرد را شناسايي كرده‌اند. همچنين تحقيقات در خصوص دستگيري مالخر و 2 سارق ديگر نيز در حال اقدام است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.